Jak zapewne zauważyliście cele “Vogue’a” skupiają się wokół wielu obszarów. Magazyn pragnie na pokazać nam czytelnikom tylko to, co nowego w branży mody, ale również zwrócić uwagę na technologię. Tym razem przy wsparciu Google.
W tym roku przypada 125. rocznica najsłynniejszego numeru “Vogue’a”, czyli ukazującego się w sierpniu wydania wrześniowego. Z tej okazji Condé Nast Entertainment razem z technologicznym behemotem postanowili wypuścić serię filmów wideo 360° Supermodel Closets. Jak możemy się domyśleć, widzowie będą mogli zajrzeć do szaf supermodelek, w tym Kendall Jenner oraz Cindy Crawford. Podczas wizyty u Kendall Jenner, którą już możecie obejrzeć na vogue.com dowiemy się m.in. jaka historia kryje się za rozsławioną sukienką modelki, którą założyła na 21 urodziny.
>>>Czytaj również: Sprawdź kolekcję H&M STUDIO AW17 dla niej i dla niego
W czasach telewizji dostarczanie tego typu treści jest naturalnym postępem. Stąd partnerstwo z Google jest dla Conde Nast i zespołu redakcyjnego “Vogue” nieodzownym elementem dalszego rozwoju. Według Anny-Lisy Yabsley, dyrekor ds. digital “Vogue”, wideo 360° z czerwonego dywanu na Met Gala, było ogromnym sukcesem.
Seria Supermodel Closets zaraz po nagraniach wideo Vogue’s 73 Questions jest kolejnym krokiem w stronę przybliżenia odbiorcom świata mody. Co myślicie o takim rozwiązaniu?
Autor: Monika Szabelska