REKLAMA
Kto powiedział, że na randki nie można chodzić z czworonożnymi przyjaciółmi? W tym roku znana polska marka z okazji Walentynek stworzyła kolekcję kapsułową Dogether.

Dogether TATUUM. Sprawdź najnowszą kolekcję znanej polskiej marki

REKLAMA

Kto powiedział, że na randki nie można chodzić z czworonożnymi przyjaciółmi? W tym roku marka TATUUM z okazji Walentynek stworzyła kolekcję kapsułową Dogether, w której znaleźć można pasujące do siebie stylizacje dla czworonogów i ich właścicieli. Moda nie jest jednak głównym przesłaniem. Kolekcja promuje „bycie razem” i wspiera zdrowie psychiczne.

Przeczytaj również: Znany polski aktor bohaterem najnowszej kampanii kultowej polskiej marki

Relacja z psiakami a zdrowie psychiczne

TATUUM od lat wspiera działania mające na celu poprawę zdrowia psychicznego. Z okazji tegorocznych Walentynek marka podkreśla niezwykłą siłę z przebywania TUUGETHER z czworonożnymi przyjaciółmi i szerzy świadomość leczniczej mocy płynącej z dogoterapii. Stąd też wybór partnera akcji, czyli stowarzyszenia Zwierzęta Ludziom, któremu przekazany zostanie dochód ze sprzedaży kolekcji.

Czym jest dogoterpaia?

Jest to metoda terapeutyczna polegającą na bezpośrednim, dotykowym kontakcie pacjenta z czworonogiem. Obecność psa sprawia, że podnosi się poziom oksytocyny, czujemy przypływ dobrej energii i zalewa nas fala szczęścia. Oksytocyna pomaga w psychiatrii w leczeniu stanów lękowych, depresji, przewlekłego stresu, nałogów.  Jej wysoki poziom przyspiesza regenerację oraz zmniejsza ciśnienie krwi. Same pozytywy.

Przeczytaj również: Znamy nową szefową marketingu Answear.com

Our Love Story

Wyjątkową więź człowieka z psem pokazała w sesji zdjęciowej influencerka Edyta Filipiak wraz z Majlo – prawdopodobnie najbardziej uroczym psiakiem rasy Cavapoo. Ich wspólne chwile uchwycone zostały podczas spaceru ulicami Wiecznego Miasta – Rzymu. Motyw włoski przeniesiony został też na witryny salonów TATUUM, gdzie zobaczyć można scenę z Zakochanego Kundla – wspólne jedzenie spaghetti!

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES