Kiedy myślimy o J’Aton Couture, natychmiast wyobrażamy sobie misternie zdobione suknie ślubne bądź efektowne kreacje idealne na czerwony dywan. Ale strój na siłownię? Zdecydowanie nie jest pierwszym obrazem kojarzonym z marką.
Od teraz jednak australijska marka będzie dostępna dla każdego konsumenta w najlepszy możliwy sposób. Kolekcja powstała pod okiem Rebbeci Judd we współpracy z marką Jaggad.
Kolekcja zainspirowana tegorocznym pokazem J’Aton Couture, będzie składała się z dziewięciu elementów w tym legginsów, szortów i topów. Projektanci postawili na khaki, różowe złoto oraz oczywiście detale i sygnatury inspirowane J’Aton. Anthony Pittorino tłumaczy ten krok tym, że w obecnej formie oprócz odzieży na specjalne okazje, klienci nie czują się związani z marką. Nowy zasięg pozwoli J’Aton Couture być częścią codziennego życia obecnych konsumentów oraz dotarcia do nowych klientów.
Dla marki produkującej 100-150 kreacji rocznie w sektorze high fashion jest to okazja do pozyskania szerszego grona konsumentów. Mimo że jest to pierwsza przygoda luksusowej marki w świecie sportu, J’Aton Couture już szykuję się do wypuszczenia kolejnej kolekcji, mocniej podkreślającej linię i charakter marki.
Kolekcja będzie dostępna online w sklepach Jagged od 10 listopada. My już nie możemy się doczekać!