Szwedzka marka Monki wchodzi do Polski

405
źródło: mat. prasowe

Świetna wiadomość dla miłośniczek skandynawskiej mody. Kolejny sklep grupy H&M wchodzi do Polski. Tym razem chodzi o markę Monki, która otworzy aż dwa salony w naszym kraju. 

Zalewdwie kilka dni temu grupa H&M ogłosiła, że jedna z ich marek, Weekday, otworzy swój pierwszy sklep w Polsce. Pierwszy salon szwedzkiej marki ma pojawić się w warszawskiej Elektrownii Powiśle. Jak szybko się okazało, to nie jedyny skandynawski brand, który w najbliższym czasie pojawi się na naszym rynku.

>>> Zobacz również: Weekday wchodzi do Polski. Gdzie szwedzka sieciówka otworzy swój pierwszy sklep?

Pierwszy sklep Monki w Polsce powstanie w Katowicach w Galerii Katowickiej. Będzie miał 295m2. Kolejny, o powierzchni 300m2, zostanie otwarty w Krakowie. Otwarcie obydwu sklepów zaplanowane jest na lato.

Polska to dla nas nowy, fascynujący rynek. Nie możemy się doczekać, aż produkty Monki pojawią się w stylizacjach polskich pasjonatek mody. Chcemy, aby Polki odkrywały Monkiwersum nie tylko online, lecz również w sklepach stacjonarnych – wyznała Jennie Dahlin Hansson, dyrektor zarządzająca marki Monki

Jak ujawniono w informacji prasowej, sklepy Monki będą się wyróżniać długą fasadą złożoną z łuków. Oprócz dodatkowych elementów dekoracyjnych, unikalnych dla danego sklepu, klientki będzie witać karuzela dyskotekowych kul.

Marka Monki powstała w 2006 r. w Szwecji jako samodzielna marka należąca do grupy H&M. Od tej pory zespół projektantów Monki nieprzerwanie wyznacza i kreuje trendy, dzięki unikalnemu połączeniu skandynawskiego charakteru z azjatycką modą uliczną. Obecnie produkty brandu dostępne są w 120 sklepach na całym świecie.

Szwedzka marka dużą uwagę poświęca filozofii body positive. Głównym celem, jaki stawia sobie Monki, jest umożliwienie młodym kobietom wyrażanie siebie oraz czucie się dobrze we własnym ciele. To co wyróżnia markę to inspirowanie się rzeszą kreatywnych fanek brandu, które swoim wyjątkowym stylem dzielą się ze światem za pomocą hashtaga #monkistyle.

Od maja 2019 roku agencja Aliganza odpowiedzialna jest za media relations w tym usługę prowadzenia showroomu Monki, a także projekty specjalne i współpracę z inlfuencerami. Kolekcja będzie dostępna zarówno w showroomie stacjonarnym, jak i wirtualnym agencji.

Za PR & Showroom marki Monki w agencji odpowiadać będzie zespół pod kierownictwem Pauliny Janiszewskiej.