Zimą 2024/2025 marka S’portofino wkracza na alpejskie stoki z rozmachem dzięki najnowszej kolekcji. Kampania zatytułowana „Every Move Is A Story” składa hołd narciarskiej tradycji, w której moda i funkcjonalność tworzą nierozerwalny duet. Odzież i akcesoria są już nie tylko częścią ekwipunku sportowego, ale elementem doświadczenia, przygody i motorem napędowym do przekraczania granic – tych geograficznych oraz osobistych. Dzięki temu każde wyjście na stok staje się historią, która wyrywa się we wspomnieniach.
Artykuł sponsorowany
Every Move Is A Story – gdy każdy krok staje się historią
Nowa kolekcja marki S’portofino, którą promuje kampania „Every Move Is A Story“ bazuje na ponadczasowej estetyce après-ski, w której klasyka łączy się z trendami. Powstała z myślą o osobach kochających aktywny styl życia, mających rozmaite potrzeby wykraczające poza podstawową funkcjonalność odzieży. Odpowiedzią na ich oczekiwania są zróżnicowane stroje w stonowanych barwach wzajemnie się uzupełniających. Kolekcję tworzą między innymi projekty marek Bogner, Goldbergh i Descente, które udowodniły, że moda sportowa może być również luksusowa.
Sylwetki prezentowane w kampanii emanują dynamizmem, ukazując techniczną perfekcję odzieży oraz jej wyrafinowanie. Każdy element stanowi przykład wysokiej jakości materiałów, wykorzystania najnowszych technologii ujętych w stylowe formy, obok których fani sportu nie przejdą obojętnie.
Pasja do sportu i detali: niepowtarzalne wzornictwo oraz funkcjonalność
Kolekcja S’portofino obejmuje szeroki wybór odzieży narciarskiej, w której znajdują się m.in. kurtki, spodnie narciarskie, bluzy, swetry, topy i T-shirty. Wrażenie robi spory asortyment akcesoriów, takich jak torby, plecaki, saszetki, gogle narciarskie, nakrycia głowy, szale. Fani śnieżnych aktywności znajdą dla siebie też obuwie.
Każdy element kolekcji został stworzony z myślą o aktywnym stylu życia, łącząc wytrzymałość z elegancją. Na uwagę zasługują precyzyjne wykończenia oraz pieczołowicie dopracowane detale. Wzrok przykuwają subtelne kontrasty – minimalistyczne, monochromatyczne barwy przeplatają się z wyrazistymi akcentami i niebanalnymi wzorami. Obok spodni z technicznych materiałów czekają przyjemne dla oka futrzane płaszcze i wełniane swetry z warkoczowymi wzorami. Te elementy nadają kolekcji niepowtarzalnego charakteru. Całość ma tworzyć strój odpowiedni nawet na najtrudniejsze warunki, a zarazem pozwalający zadać szyku w zimowym kurorcie.
Kolekcja, która opowiada historię – oto jej autorzy
Za wyjątkowy klimat kampanii odpowiada zespół kreatywny złożony z czołowych twórców – fotografa Bartka Wieczorka, reżysera ruchu Michała Gerlacha oraz specjalisty od efektów wizualnych Jakuba Kędzi. Ich praca uwieczniła momenty, w których moda łączy się z ruchem, a każdy gest staje się opowieścią. Dynamiczne ujęcia, utrzymane w minimalistycznej scenerii, podkreślają zarówno detale projektów, jak i ich funkcjonalność.
Modele kampanii, w tym wschodząca gwiazda Jas Fraser-Nicolls, Sandra Formanek oraz Max Bender, uosabiają ducha S’portofino – pewność siebie, otwartość na przygody i umiłowanie stylu.
Jeden krok to jedno wspomnienie – czas na nową opowieść
Nowa kampania S’portofino „Every Move Is A Story” przypomina, że ubrania to coś więcej niż tylko warstwa ochronna – są częścią naszych przeżyć, symbolami odkryć i odwagi do podejmowania wyzwań. Od chwili, gdy zakładamy kurtkę Bogner, po ostatni zjazd na stoku w butach Moon Boot, każdy ruch staje się historią. S’portofino zaprasza każdego fana sportów zimowych do napisania własnej opowieści, której narrację współtworzą najwyższej jakości odzież i akcesoria. „Every Move Is A Story” to także zachęta do działania i celebracji każdej chwili spędzonej w aktywny sposób.
W sezonie zimowym 2024/2025 S’portofino zmienia definicję mody narciarskiej, podkreślając jej znaczenie dla współczesnego, aktywnego trybu życia.
Zdjęcie główne: materiał prasowy