„Age is just a number” – kampania nowej kolekcji Łukasza Jemioła

226
Marcin Kempski

Elegancja, romantyzm, odrobina drapieżności i flirt z latami 70. – tak prezentuje się zjawiskowa kampania najnowszej kolekcji Łukasza Jemioła na sezon jesień/zima 2019/20 autorstwa Marcina Kempskiego. W sesji zdjęciowej wystąpiła topmodelka Kasia Struss.

Inspiracja latami 70. i elementy stylu hippie oraz vintage, w połączeniu z minimalistycznymi formami, dały efekt nowej kolekcji Łukasza Jemioła na sezon jesień-zima 2019/20. Nowa sesja kampanijna autorstwa Marcina Kempskiego, któremu asystował Olek Balcerek idealnie podkreśla klimat kolekcji projektanta. Klasyczna czarno-biała fotografia i stonowana paleta barw zdjęć wykonanych w kolorze stanowi perfekcyjne tło dla eklektycznych sylwetek.

Nowa kampania to ukłon w stronę wszystkich kobiet, niezależnie od ich wieku. Projektant zachęca w niej kobiety, aby porzuciły pojęcie liczb, a zamiast tego skupiły się na swojej percepcji – to ona określa kim jesteśmy i jak się czujemy. Dlatego najnowsza sesja kampanijna to propozycje, spośród których każda z kobiet znajdzie coś dla siebie.

Prezentowane na fotografiach ubrania to przede wszystkim wiązane koszule, dzianinowe swetry i bluzki, obok których znalazły się takie kroje, jak różnego rodzaju marynarki, spodnie z wysokim stanem, jeansy i ciepłe płaszcze. Nowa kolekcja to elegancka, jesienna paleta barw. Wśród kolorów wyróżnić można wyróżnić burgundy, granaty, biele, czernie, ciepłe brązy, khaki, beże czy karmelowe odcienie. W kolekcji nie zabrakło również odważnych nadruków: malarskich kwiatów i motywu pantery.

Poza wyjątkowymi krojami, kolekcja Łukasza Jemioła na sezon jesień/zima 2019/20 to również wysokiej jakości tkaniny i wykończenia. Projektant wykorzystał takie szlachetne
materiały, jak kaszmir, jedwab, welur, żakard, cupro czy wełna.

Zdjęcia: Marcin Kempski/I LIKE PHOTO

Zobacz również: Robert Kupisz połączył siły z polską marką TIFFI