Robert Kupisz połączył siły z polską marką TIFFI

QΠШ Robert Kupisz rozpoczął współpracę z marką TIFFI i stworzył kolekcję kurtek, płaszczy i kamizelek na sezon jesień-zima 2019/20.

TIFFI to marka odzieżowa, która na polskim rynku dostępna jest od 2003 roku. W jej ofercie oprócz lifestylowych kolekcji dla kobiet, dominują głównie okrycia wierzchnie. W sezonie jesień-zima 2019/2020 marka zaprosiła do współpracy Roberta Kupisza. Efektem współpracy jest kolekcja jesienno-zimowych okryć wierzchnich.

Skierowana do kobiet i mężczyzn kolekcja QΠШ x TIFFI to kurtki, kamizelki i długie płaszcze. Projektant zachował swój styl i stworzył nową odsłonę swoich ulubionych modeli okryć na jesień i zimę.

fot. Jan Kriwol

Współpraca z TIFFI to dla nas szansa na dotarcie do szerszego grona klientów. Zależało nam przede wszystkim na tym, aby finalny produkt był najwyższej jakości. TIFFI, jako producent kolekcji, nam to zagwarantowało. Nasza współpraca nie oznacza, że jako marka QΠШ Robert Kupisz rezygnujemy z produkcji okryć wierzchnich w naszej kolejnej kolekcji na jesień-zima 2020/21, która będzie miała premierę pod koniec listopada. W naszej ofercie nadal będą one dostępne, ale w limitowanych ilościach, jak dotychczas – opowiada Robert Kupisz

Klimat kolekcji QΠШ Robert Kupisz x TIFFI ilustrują zdjęcia autorstwa Jana Kriwola. Pomysł na sesję wynika z produktu. Dzisiejsza moda, tak jak miksuje sylwetki damskie i męskie w trend unisex, tak samo łączy tendencje i style. Puchowa kurtka już dawno przestała służyć tylko do zimowych sportów. Stała się elementem popkultury, modowym must have i podstawą street style’u. Łączona z cekinową suknią staje się wieczorowa, z szortami jest strojem na chłodne letnie dni, a noszona wielowarstwowo pracuje z proporcjami sylwetki. Ubranie 360° – zawsze i wszędzie. Stąd pomysł wizualny na prezentację produktów – kosmiczny, wyabstrahowany i surrealny.

Zobaczcie efekty współpracy Roberta Kupisza i TIFFI:

fot. Jan Kriwol
fot. Jan Kriwol
fot. Jan Kriwol
fot. Jan Kriwol
fot. Jan Kriwol

>>> Przeczytaj również: Popularna skandynawska sieciówka znika z Polski!

Newsletter

FASHION BIZNES