Fendi sprzedaje LODY, a Fenty króluje w Paryżu, czyli wyjątkowe pop-up’y na fashion weekach

90
Instagram.com (_steccolecco_, badgalriri)

Chcielibyście spróbować lodów od Fendi? A może szybko kupić coś z kolekcji Rihanny? Oba domy mody przygotowały ciekawe pop-up store’y, które będzie można odwiedzić podczas wrześniowych tygodni mody.

materiały prasowe FENDI

Lody od Fendi

Fendi nie zwalnia ze swoimi kulinarnymi eksperymentami. Na Instagramie wciąż jeszcze furorę robi kawiarnia Fendi znajdująca się w londyńskim Harrodsie, a marka już rusza z nową, słodką akcją. Podczas mediolańskiego Tygodnia Mody Fendi będzie sprzedawać… lody. Na dworcu centralnym stanęła pop-up lodziarnia Steccolecco x Fendi. Czy to najbardziej stylowe lody świata?

Rihanna w Paryżu

Obecnie to właśnie Rihanna jest uważana za jedną z najbardziej obiecujących projektantek mody. Udało jej się zrewolucjonizować nie tylko rynek bielizny (linia Savage x Fenty ma celebrować różnorodność i piękno kobiecego ciała niezależnie od rozmiaru), ale również high fashion. Maison Fenty to aktualnie jedna z najgorętszych marek modowych, więc Rihanna kuje żelazo póki gorące. Podczas Tygodnia Mody w Paryżu w Galeries Lafayette na Champs-Elysées stanie pop-up store Fenty, w którym będzie można kupić ubrania zarówno z trzech pierwszych dropów, jak i z czwartego, na którego premierę wciąż czekamy.

Czy nowe pop-up’y to żyła złota? Jesteśmy ciekawi, którzy influencerzy zrobią sobie w nich zdjęcia…

Zobacz również: Festiwalowy pop-up shop, czy to się opłaca?