Popularna marka nawiązała współpracę z jedną z największych światowych gwiazd. Levi’s i Beyoncé połączyli siły, w efekcie czego uwielbiana przez miliony fanów artystka została twarzą kampanii „REIIMAGINE”. Jej angaż podkreśla kultową pozycję amerykańskiego brandu na międzynarodowej scenie mody.
Levi’s i Beyoncé – współpraca
Na początku roku Beyoncé zaprezentowała utwór „LEVII’S JEANS”, który z miejsca stał się jednym z największych hitów jej przełomowego albumu zatytułowanego „COWBOY CARTER”. – To hymn na cześć tego, co uważam za prawdziwy amerykański uniform. Coś, co nosimy z dumą – komentowała artystka. Dziś wiemy, że nawiązanie do ikonicznej marki nie było przypadkowe. Levi’s i Beyoncé ogłosili oficjalną współpracę, w ramach której piosenkarka została ambasadorką najnowszej kampanii znanego na całym świecie producenta jeansów.
– Współpraca z Levi’s w tworzeniu kultowych obrazów Ameryki to dla mnie zaszczyt. Denim był często widziany przez męski pryzmat, więc ta kampania, która kładzie nacisk na kobiecą siłę i perspektywę, ma dla mnie szczególne znaczenie. Nie mogę się doczekać, by odkrywać nowe sposoby, w jakie nasze wizje mogą zbiegać się w misji wzmacniania pozycji kobiet i celebrowania ich mocy – twierdzi Beyoncé.
Przeczytaj również: To pierwszy Polak, który zaprojektował buty dla Adidasa
Kampania REIIMAGINE. Levi’s i Beyoncé we wspólnym projekcie
Marka Levi’s, czerpiąc inspiracje z innowacyjnego podejścia Beyoncé do sztuki, kultury i opowiadania historii, stworzyła kampanię na nowo odkrywającą ikoniczne kroje swoich produktów. Za jej wizualną koncepcję odpowiadała uznana reżyserka Melina Matsoukas, która podzieliła ją na kilka rozdziałów, odświeżając kultowe reklamy marki.
Jej pierwszy film, oparty na legendarnej reklamie „Launderette” z 1985 roku, która ponownie wylansowała hit „I Heard It Through the Grapevine”, stawia Beyoncé w samym centrum, celebrując dziedzictwo Levi’s jako symbol ekspresji, noszony przez ikony i twórców zmian.
Zintegrowana kampania marki obejmuje wszelkie kanały komunikacji: telewizję, reklamy outdoorowe, media cyfrowe, społecznościowe, prasowe oraz ekskluzywne produkty. Jej start zainaugurowano projekcjami filmów w San Francisco, Houston, Chicago, Nowym Jorku, Atlancie, Paryżu, Londynie i Berlinie. Oficjalne ogłoszenie współpracy marki Levi’s i Beyoncé odbyło się 30 września 2024 roku.
Ile kosztują kultowe jeansy marki Levi’s? Cena, model
– Levi’s od zawsze był nieoficjalnym uniformem tych, którzy którzy dążą do lepszego – mówi Kenny Mitchell, globalna dyrektor marketingu marki Levi’s w spółce Levi Strauss. Dodaje przy tym, że „dzięki współpracy z Beyoncé, marka eksploruje siłę reimaginacji, co pozwala jej dotrzeć do fanów w nowych, w świeżych formach przy jednoczesnym wspieraniu rozwoju kolekcji dla kobiet jako wiodącej marki denimowej”.
Marka Levi’s od 1853 roku zachwyca klientów niebywała trwałością oraz estetyką oferowanych produktów. Nie dziwi więc, że część z nich zyskało już miano kultowych. Do tego grona bez wątpienia zalicza się model jeansów 501 90’s. Jego regularna cena wynosi 549,90 zł. Ikoniczne są również ‘94 Baggy, które kosztują 459,90 zł. Za tak zwane 512 zapłacimy od 509,90 zł do 619,90 zł. Levi’s to jednak nie tylko jeans. W ofercie marki znajduje się cała gama produktów z innych materiałów, w tym koszule, kurtki puchowe, a nawet buty.
Przeczytaj również: Czerwień główną bohaterką i nośnikiem emocji w nowej kampanii Answear.com na jesień 2024
Zdjęcie główne: mat. prasowy