Kolejny sukces polskiej marki bieliźnianej. Le Petit Trou nawiązało współpracę z &Other Stories

To kolejny raz kiedy bielizna polskiej marki należącej do stylistki Zuzanny Kuczyńskiej – Le Petit Trou, trafia na arenę międzynarodową. Tym razem firma nawiązała współpracę z siecią &Other Stories. Jej efektem jest wspólna limitowana kolekcja bielizny, która już wkrótce trafi do sprzedaży. 

Współpracę obydwu marek ogłosiła na Instagramie marka &Other Stories publikując krótki filmik z kampanii. Przypomnijmy, że to nie pierwszy międzynarodowy sukces marki Zuzanny Kuczyńskiej. Od 2017 roku bieliznę z charakterystyczną dziurką możemy kupić na platformie Net-a-Porter. 

Od pierwszego dnia cieszyłam się ze współpracy z & Other Stories. Nasze marki doskonale do siebie pasują – łączy nas podobna wizja, miłość do mody oraz to, że pragniemy tworzyć piękne i wygodne rzeczy dla wszystkich kobiet. Nasza wspólna kolekcja jest zalotna i komfortowa, ale też lekko zadziorna i zabawna. Wspaniale, gdy my – kobiety akceptujemy się takimi, jakimi jesteśmy. Wierzę, że nasza kolekcja przypomni, że nie musimy postrzegać siebie zbyt poważnie – wyznała Zuzanna Kuczyńska.

Kolekcję specjalną &Other Stories x Le Petit Trou zdobią kolorowe brokatowe groszki, wzór księżyca i gwiazd, cętkowany żakard oraz flokowania. Seria będzie składać się z jedenastu elementów bielizny, wśród których znajdziemy m.in. trójkątne staniki, jak i te typu gorsetowego, trzy różne projekty fig i wysoko wycięte majtki z wysokim stanem. Całość dopełni zwiewna koszulka i spodenki tworzące nocny komplet oraz krótki szlafrok. Te elementy garderoby zostały wykonane z oganicznej bawełny oraz jedwabiu.  Wśród zdobień znalazły się m.in. falbanki na ramiączkach i nogawkach, wycięciami oraz tasiemki. Łagodna paleta kolorystyczną to przede wszystkim róż, szarość i czerń z akcentami złota.

Ceny projektów będą wahać się od 100 do 540 pln. Kolekcja stworzona we współpracy z Le Petit Trou będzie dostępna w sklepach & Other Stories i na stories.com od 4 lutego 2021 r.

>>> Przeczytaj również: Ukryty koszt zakupów przez internet. Zapraszamy na nowy odcinek na kanale „Od podszewki”

Newsletter

FASHION BIZNES