REKLAMA

Kobiety i życie, czyli wiosenna odsłona This is Commitment

REKLAMA

Scenki z życia kobiet: poranna gimnastyka tudzież kawa, joga lub medytacja, szybki telefon lub przedpołudniowa prasówka. W rytm PRL-owskiej piosenki Ireny Jarockiej „Motylem Jestem”. W takim wydaniu możemy zobaczyć najnowszą kolekcję polskiej marki stworzonej przez Monikę Kapłan – This Is Commitment.
 
Wiosenna kampania marki This Is Commitment po raz kolejny łączy sentymenty z teraźniejszością: retro-oprawa muzyczna i wizualna, funkcjonalizm kolekcji oraz jogowy free style.


Kolekcja składa się z dresów, legginsów oraz bezszwowych ubrań do ćwiczeń. Całość
została zaprojektowana z myślą praktycznego przeznaczenia: fasony uniwersalne, zarówno do jogi jaki i do życia codziennego. Gama zdecydowanych kolorów lat 90tych wysubtelniona latami 60tymi tworzy retro-nowoczesny mix: czekoladowa czerń, orzechowy brąz, gołębia biel, malinowa czerwień, petrol blue oraz neonowy fiolet.

Współczesne kroje. Wydłużone rękawy w bluzach typu kangurka oraz „zbyt długie” nogawki w spodniach, które można nonszalancko zmarszczyć tuż nad kostką lub schować w skarpetce z froty w wersji bardziej sportowej. Kieszonki na smartfona w legginsach z przeszyciami typu autolap oraz konstrukcje modelujące sylwetkę.


Wspólnym mianownikiem całej kolekcji jest idea recyklingu. Każdy produkt zawiera przędzę, która została pozyskana z surowców wtórnych. W bawełnianych dresach jest domieszka recyklingowanego poliestru; sportowa linia bezszwowa wykonana jest z recyklingowanego poliamidu a legginsy uszyte w technologii autolap zawierają poliester, który w  100% został pozyskany z odzyskanego tworzywa. Praktyczne i sportowe  „zero waste”.
 
Kolekcja została zaprojektowana oraz wyprodukowana w Polsce.

>>> Przeczytaj również: Pierścionki zaręczynowe dla mężczyzn – Tiffany & Co. Zapytaliśmy Polaków co o tym sądzą

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES