noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Zbliżenie na kobietę siedzącą na fotelu. Kobieta ma na sobie szary garnitur i białą koszulę.

Iga Świątek pierwszą ambasadorką marki Lancôme w Polsce. „Chcemy inspirować i wspierać kobiety, aby akceptowały swoją indywidualność”

REKLAMA
noSlotData

Iga Świątek oraz marka Lancôme ogłosiły współpracę, w ramach której Iga – tenisistka numer jeden na świecie dołącza do grona ambasadorek Lancôme, jako pierwsza ambasadorka marki w Polsce. Iga i Lancôme to doskonały duet. Jako idolka i głos młodego pokolenia Iga reprezentuje wartości Lancôme, które dzieli z francuską marką beauty. Celebrowanie naturalnego piękna, które wypływa prosto z wnętrza oraz samorealizacja i niezależność to ponadczasowe idee ważne dla marki Lancôme. Ogłoszona dzisiaj współpraca to spotkanie prawdziwych liderów: światowej gwiazdy kobiecego tenisa i kobiecej marki numer jeden na rynku kosmetyków selektywnych w Polsce. To przełomowa decyzja również dlatego, że Iga jest pierwszą sportowczynią wśród ambasadorek Lancôme na świecie.

Przeczytaj również: Wimbledon 2024 – sponsorzy tegorocznego turnieju. Wśród nich przedstawiciele świata mody

Iga Świątek ambasadorką Lancôme

Iga Świątek to nie tylko najlepsza polska tenisistka, ale również najlepsza tenisistka na świecie. Dotychczas zagrała w 22 finałach turniejów WTA i wygrała 19 z nich, w tym cztery turnieje wielkoszlemowe. Jest niekwestionowaną sensacją świata sportu. Mając zaledwie 22 lata udowadnia, że kobiety mogą osiągać ogromne sukcesy zawodowe. Dowodzą temu nie tylko same osiągnięcia na korcie. Iga jest także od trzech lat liderką w rankingu Forbes, oceniającym najcenniejsze kobiece marki osobiste w Polsce. Jednocześnie gwiazda tenisa aktywnie działa również poza kortem. Angażuje się w rozmaite projekty. Udziela się charytatywnie i społecznie oraz znajduje czas na tak potrzebny przy jej stylu życia odpoczynek.

Tytuł ambasadorki Lancôme pozwolił jej połączyć wszystko w jedno. Nie jest to bowiem typowa współpraca, ale także okazja, żeby rozwijać się na wielu polach. Poprzez Write Your Future – globalny projekt społeczny marki – będzie dawać wsparcie i motywację innym kobietom. Współpraca z Lancôme to także okazja do odkrywania kobiecości i celebrowania czasu poświęconego samej sobie. To szczególnie cenne przy napiętym terminarzu tenisistki.

Jako nastolatka dostałam w prezencie zapach Idôle od Lancôme i od tamtej pory miałam duży sentyment do tej marki. Od dłuższego czasu chciałam współpracować z marką beauty, aby mieć więcej okazji do celebrowania swojej kobiecości, bawienia się swoim stylem, założenia czegoś innego niż sportowe ubrania. Znalezienie się w gronie ambasadorek Lancôme obok takich kobiet jak Zendaya czy Julia Roberts brzmi jak spełnienie marzeń tej nastolatki, którą niedawno byłam. Ale cieszę się też, że jestem pierwszą przedstawicielką świata sportu w tym gronie. Razem z Lancôme rozwijać będziemy program CSR wspierający kobiety na rynku pracy. To pokazuje, że mamy wspólne cele i wartości – powiedziała o współpracy z Lancôme Iga Świątek.

Lancôme pierwszą marką beauty wśród partnerów biznesowych Igi Świątek

Współpraca Igi Świątek z Lancôme to połączenie dwóch silnych marek. Z jednej strony bowiem tenisistka jest liderką w rankingu najcenniejszych kobiecych marek osobistych Forbes 20232. Tytuł ten otrzymała trzeci raz z rzędu. Z drugiej strony natomiast Lancôme plasuje się w TOP 100 globalnych marek pod względem wartości. Liderska pozycja w swoich dziedzinach to jednak tylko punkt wyjścia do wspólnych działań.

– Niezmiernie się cieszę się, że możemy współpracować z Igą, która nie tylko podziela wartości Lancôme, ale także reprezentuje głos młodego pokolenia. Dzięki tej współpracy chcemy inspirować i wspierać kobiety, aby akceptowały swoją indywidualność. Wierzyły w swoje możliwości i pewne siebie realizowały swoje marzenia. Jako fan tenisa, jestem dodatkowo podekscytowany współpracą pomiędzy Lancôme i Igą Świątek. Łączy ona świat piękna i sportu w wyjątkowy i inspirujący sposób. Wspólnie będziemy celebrować różnorodność, redefiniować kobiecość i tworzyć przyszłość, w której każda kobieta może napisać własną historię – powiedział Valéry Gaucherand, prezes L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie.

Przeczytaj również: Wimbledon cieszy się ogromnym wzrostem sprzedaży dzięki Idze Świątek i trendowi „tenniscore”

Irena Sveide, dyrektorka generalna dywizji L’Oréal Luxe w Polsce dodała: „Z dumą witamy Igę w rodzinie Lancôme. To pierwsza ambasadorkę marki w Polsce. Iga uosabia siłę, wytrwałość i dążenie do doskonałości, dzięki czemu idealnie pasuje do marki numer jeden dla kobiet na rynku kosmetyków selektywnych w Polsce. Postawa Igi i jej wybitne osiągnięcia… Także inspirująca rola młodej liderki głęboko rezonują z filozofią marki Lancôme, która celebruje osiągnięcia kobiet. Naprawdę wierzę, że ta współpraca stanowi kamień milowy, ponieważ łączy dwie ikony doskonałości. W tenisie i kategorii beauty.

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES