noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Iga Świątek w kampanii Porche - polska tenisistka ambasadorką luksusowej marki samochodów

Iga Świątek ambasadorką luksusowej marki samochodów. “Pasujemy do siebie”

REKLAMA
REKLAMA
noSlotData

Iga Świątek może pochwalić się kolejną lukratywną współpracą. Najlepsza polska tenisistka, triumfatorka czternastu turniejów WTA, została ambasadorką Porsche. 

To nie pierwsze zetknięcie topowej tenisistki z producentem samochodów luksusowych. Polska gwiazda sportu jako zwyciężczyni turniei WTA 500 w Stuttgarcie, dwukrotnie otrzymała samochód tej marki w ramach nagrody głównej. Tym razem Świątek rozpoczyna przygodę z Porche w roli ambasadorki. 

Po drugiej wygranej w Stuttgarcie wielu z Was pisało, że może to dobry moment, aby rozpocząć współpracę z Porsche i że wydaje się to bardzo naturalne dla mnie, bo lubię jeździć i widać, ile sprawia mi to radości. Zgadnijcie! Dołączyłam do grona Przyjaciół marki Porsche w Polsce. I nie oznacza to, że za rok nie będę walczyć o trzecie auto w Stuttgarcie 

– oznajmiła na Instagramie Iga Świątek.

Porche jest tytularnym sponsorem turnieju WTA500 w Stuttgarcie. Iga Świątek triumfowała w nim dwukrotnie w 2021 i 2022 roku. “To jeden z moich ulubionych turniejów. Odkąd wygrałam tam w ubiegłym roku, marka Porsche zaczęła kojarzyć mi się nie tylko ze świetnymi sportowymi samochodami, ale też z emocjami, jakie przeżywałam na korcie i z tym, jakie możliwości daje sport. Gdy jako zwyciężczyni turnieju już dwukrotnie wjechałam na kort w Porsche, które wygrałam, przemknęło mi przez myśl, że to naturalna współpraca dla mnie” – wyznała liderka światowego rankingu WTA.

Pasujemy do siebie” – podsumowała polska sportsmenka. “Iga idealnie odzwierciedla ducha Porsche – sportowe emocje, dążenie do doskonałości, radość z triumfów na sportowych arenach i rzesze fanów na całym świecie” – podkreślił natomiast Wojciech Grzegorski, dyrektor marki Porsche w Polsce.

Iga Świątek w kampanii Porsche

„Dream in Full Colour” to hasło przewodnie nowej kampanii Porsche z polską tenisistką w roli głównej, którą marka świętuje jednocześnie swoje 75. urodziny. W pełnym kolorów i energii spocie pojawił się model Posche Tycan. Kulisy sesji Świątek udostępniła w swoich mediach społecznościowych.

Aktualnie Iga Świątek walczy w turnieju Bad Homburg Open, którego partnerem jest również Porsche. Kolejnym, niezwykle ważnym wyzwaniem w karierze polskiej tenisistki będzie Wimbledon, który rozpocznie się już 3 lipca.

Warto przypomnieć, że 22-latka zajmuje obecnie pierwsze miejsce w rankingu najcenniejszych polskich kobiecych marek osobistych. Magazyn “Forbes” szacuje jej wizerunek na 988 mln złotych.

Przeczytaj również: Minimalistyczny design i innowacyjna technologia. Na czym polega fenomen marki On Running?

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES