noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Niezwykłe gwiazdkowe kampanie polskich marek

REKLAMA
noSlotData

Top Secret wypuściło przed Gwiazdką dwa lookbooki, które równie dobrze można by uznać za pełnoprawne kampanie reklamowe. „Celebration Time” to z jednej strony inspiracje, jak ubrać się na Wigilię, a z drugiej propozycje prezentowe. Świąteczny klimat tworzą bombki, pięknie zapakowane paczki z prezentami i dominujący na zdjęciach kolor czerwony.

Sesja nazwana „Christmas Warmth”, mimo swojego tytułu, mniej kojarzy się z Gwiazdką. Na fotografiach próżno szukać choćby najsubtelniejszych akcentów świątecznych. Lookbook utrzymany jest w różnych odcieniach czerni i bieli, podobnie jak widoczne w nim stylizacje.

Warto też zwrócić uwagę na nową sesję reklamową marki Chaos by Marta Boliglova. Składają się na nią mocne, starannie przemyślane fotografie pełne seksapilu.

siwiec

Natalia Siwiec i Andre Whyte w najnowszej kampanii marki Chaos by Marta Boliglova
Natalia Siwiec i Andre Whyte w najnowszej kampanii marki Chaos by Marta Boliglova

Chociaż fotografie Macieja Bernasa mają klimat bardziej sylwestrowo-imprezowy, instynktownie podciągnąć je można pod kampanie gwiazdkowe. Szczególnie, gdy tak mało polskich marek tworzy sesje przeznaczone specjalnie na ten szczególny okres w roku. A w końcu Święta Bożego Narodzenia dzieli od Sylwestra zaledwie kilka dni.

Autor: Ela Baron

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tagi
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES