Top Secret wypuściło przed Gwiazdką dwa lookbooki, które równie dobrze można by uznać za pełnoprawne kampanie reklamowe. „Celebration Time” to z jednej strony inspiracje, jak ubrać się na Wigilię, a z drugiej propozycje prezentowe. Świąteczny klimat tworzą bombki, pięknie zapakowane paczki z prezentami i dominujący na zdjęciach kolor czerwony.
Sesja nazwana „Christmas Warmth”, mimo swojego tytułu, mniej kojarzy się z Gwiazdką. Na fotografiach próżno szukać choćby najsubtelniejszych akcentów świątecznych. Lookbook utrzymany jest w różnych odcieniach czerni i bieli, podobnie jak widoczne w nim stylizacje.
Warto też zwrócić uwagę na nową sesję reklamową marki Chaos by Marta Boliglova. Składają się na nią mocne, starannie przemyślane fotografie pełne seksapilu.

Chociaż fotografie Macieja Bernasa mają klimat bardziej sylwestrowo-imprezowy, instynktownie podciągnąć je można pod kampanie gwiazdkowe. Szczególnie, gdy tak mało polskich marek tworzy sesje przeznaczone specjalnie na ten szczególny okres w roku. A w końcu Święta Bożego Narodzenia dzieli od Sylwestra zaledwie kilka dni.
Autor: Ela Baron