REKLAMA

Niezwykłe gwiazdkowe kampanie polskich marek

REKLAMA

Biżuteria i Gwiazdka najwyraźniej dobrze ze sobą współgrają. W drugiej połowie listopada W.Kruk opublikował półminutowy spot, który łączy temat Świąt Bożego Narodzenia z jubileuszem istnienia marki. Film pt. “175 lat najpiękniejszych historii” to migawki pełne uśmiechów, czułych gestów i radości. Piękne obrazki i prowadzona ciepłym głosem narracja zachęcają, by za pomocą obdarowywania bliskich upominkami od W.Kruka tworzyć niezapomniane chwile.

Jedną z nielicznych marek odzieżowych, które stworzyły typowo gwiazdkową kampanię reklamową jest Laurelle. Do produkcji klimatycznej sesji zdjęciowej zaangażowała ona fotografkę Marinę Piątkowską, a w roli modelki obsadziła Paulinę Sykut-Jeżynę. Okazuje się, że Gwiazdka to pretekst do pięknej zapowiedzi wprowadzenia do oferty nowego typu projektów. Prezenterka reklamuje bowiem linię casual, która zdecydowanie różni się od specjalności firmy, którą są suknie ślubne.

Paulina Sykut-Jeżyna w świątecznej kampanii marki Laurelle 2015
Paulina Sykut-Jeżyna w świątecznej kampanii marki Laurelle 2015
REKLAMA
REKLAMA

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tagi
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES