REKLAMA

Niezwykłe gwiazdkowe kampanie polskich marek

REKLAMA

Top Secret wypuściło przed Gwiazdką dwa lookbooki, które równie dobrze można by uznać za pełnoprawne kampanie reklamowe. „Celebration Time” to z jednej strony inspiracje, jak ubrać się na Wigilię, a z drugiej propozycje prezentowe. Świąteczny klimat tworzą bombki, pięknie zapakowane paczki z prezentami i dominujący na zdjęciach kolor czerwony.

Sesja nazwana „Christmas Warmth”, mimo swojego tytułu, mniej kojarzy się z Gwiazdką. Na fotografiach próżno szukać choćby najsubtelniejszych akcentów świątecznych. Lookbook utrzymany jest w różnych odcieniach czerni i bieli, podobnie jak widoczne w nim stylizacje.

Warto też zwrócić uwagę na nową sesję reklamową marki Chaos by Marta Boliglova. Składają się na nią mocne, starannie przemyślane fotografie pełne seksapilu.

siwiec

Natalia Siwiec i Andre Whyte w najnowszej kampanii marki Chaos by Marta Boliglova
Natalia Siwiec i Andre Whyte w najnowszej kampanii marki Chaos by Marta Boliglova

Chociaż fotografie Macieja Bernasa mają klimat bardziej sylwestrowo-imprezowy, instynktownie podciągnąć je można pod kampanie gwiazdkowe. Szczególnie, gdy tak mało polskich marek tworzy sesje przeznaczone specjalnie na ten szczególny okres w roku. A w końcu Święta Bożego Narodzenia dzieli od Sylwestra zaledwie kilka dni.

Autor: Ela Baron

REKLAMA
REKLAMA

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tagi
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES