Guess, amerykańska marka odzieżowa, uruchomiła przestrzenie wypoczynkowe w znanych kurortach narciarskich. W ten sposób chce zwiększyć swoją widoczność w Europie. Z tej okazji powstanie również kolekcja odzieży dedykowana sportom zimowym.
Przeczytaj również: Après-ski na świecie. Jak się bawić i co jeść po sesji na nartach?
Guess, popularny producent odzieży z USA, wyruszył na podbój europejskich stoków narciarskich. Przestrzenie pod szyldem marki pojawią się na stokach w Austrii, Szwajcarii i we Włoszech.
Właściciele Guess Inc. podjęli w tym celu współpracę z producentem okularów Marcolin, producentem perfum Interparfums i partnerem w dziedzinie zegarków Sequel. Tym samym wspólnie rozpoczną działalność w prestiżowych ośrodkach narciarskich Cortina d’Ampezzo we Włoszech, Zermatt w Szwajcarii i Hochzillertal-Kaltenbach w Austrii.
Przestrzeń Guess dostępna będzie przez cały sezon narciarski we wszystkich lokalizacjach. Wśród dostępnych atrakcji wymienia się wyciągi i huśtawki obrandowane logiem Guess. Marka otworzy nowy butik w Dolomitach w Cortnie, a w Zermatt powstanie wyjątkowa przestrzeń zakupowa w formie igloo z zewnętrznym barem lodowym i ekskluzywnymi leżakami. Natomiast w ośrodku narciarskim Hoch Zillertal-Kaltenbach w Austrii marka postawiła markowe gondole i restaurację z wystrojem i akcesoriami do domu z oferty marki.
Na potrzeby nowych lokalizacji stworzono dedykowaną kolekcję dla narciarzy. Jak podkreśla amerykański detalista, ma ona „aby wnieść odrobinę modnego stylu na stoki”.
Zdjęcie główne: Unsplash
Dowiedz się więcej: Luksusowe marki narciarskie