10 kwietnia odbędzie się najbliższe spotkanie GGC Fash&Tech, gdzie dowiedziecie się jak wykorzystywać dane w marketingu i sprzedaży mody online i offline.
Podczas wydarzenia swoje prelekcje wygłoszą:
- Magdalena Paszko z Showroom. Magdalena powie jak zbierać dane w ecommerce i jak je wykorzystywać.
- Łukasz Kapuśniak z Cloud Technologies. Łukasz powie czym jest machine learning w modzie, jak wykorzystać w nim dane i o tym, jak wpływa on na naszą branżę i na reklamę.
- Marta Krypska z Selectivv. Marta zdradzi jak zbierać i wykorzystywać dane ze sklepów offline.
- Agnieszka Olfans-Stęchły z Legal On. Na sam koniec – Agnieszka przyjrzy się aspektom prawnym tego całego zamieszania z danymi :).
Co więcej, po prelekcjach będzie też czas na poznanie prelegentów i innych uczestników.
GGC Fash&Tech odbędzie się 10 kwietnia o godzinie 19:00 w Google for Startups w Warszawie. Wydarzenie jest darmowe. Ponieważ dbamy o jakość dyskusji – trzeba się jednak zarejestrować.
Link do rejestracji w wydarzeniu na Facebooku.
Meetup organizuję w ramach cyklu wydarzeń GeekGoesChic, który rozpoczęłam w 2014 roku. Celem jest edukacja branży modowej z zakresu nowych technologii oraz networking ludzi z nowych technologii i mody. Dodatkowo, jednym z ważniejszych celów jest też budowa społeczności w naszej branży. Podczas #ggcmeetup-ów gościliśmy wielu świetnych ekspertów. Co więcej, ostatnio przemawiała również Ula Wiszowata – założycielka FashionBiznes.pl i Country Manager Miinto.