REKLAMA

GAP wraca do Polski!

REKLAMA

Kolejny kultowy brand zasila ofertę największego polskiego sklepu multibrandowego z modą online. ANSWEAR.com wprowadza do swojego portfolio amerykańską markę Gap. Na początek w sklepie pojawi się kolekcja dziecięca, która we wrześniu zostanie uzupełniona o asortyment damski i męski.

Gap, amerykańska marka odzieży i akcesoriów typu casual, należąca do Gap Inc., ogłosiła współpracę dystrybucyjną z Wearco S.A., właścicielem ANSWEAR.com, największego multibrandowego sklepu internetowego w Polsce, który wprowadza Gap do swojego portfolio. ANSWEAR.com zapewni marce platformę do łączenia się z klientami w Europie Środkowej i Wschodniej oraz zapewni wygodne, bezpieczne i szybkie zakupy.

Drugie podejście?

Powstały w 1969 r. w San Francisco w Kalifornii Gap jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie oraz kwintesencją casualowego amerykańskiego stylu. Od początku istnienia brand stawia na innowacje oraz nowe sposoby dotarcia do klientów na całym świecie. Launch marki na ANSWEAR.com jest kolejnym krokiem w jej strategii ekspansji.

Ponieważ świat wciąż dostosowuje się do nowej normalności, zapewnienie wygodnych,
łatwych i bezpiecznych zakupów klientom na całym świecie ma kluczowe znaczenie

powiedział Roy Hunt, Head of Gap Inc.’s Global Franchise & Strategic Alliances. Cieszymy się, że możemy współpracować z ANSWEAR.com, oferując nowym klientom możliwość robienia zakupów w Gap i zapewniając obecnym lojalnym klientom dodatkowy sposób na poznanie marki.

GAP na ANSWEAR

Dostępność Gap na ANSWEAR.com to gest nie tylko w stronę fanów amerykańskiej marki w Europie Środkowo-Wschodniej, ale wszystkich osób ceniących możliwość wyboru i różnorodności, także w sferze mody. Cieszymy się z pozyskania tak popularnego i cenionego partnera biznesowego – powiedział Wojciech Tomaszewski, dyrektor ds. marketingu i E-commerce ANSWEAR.com.

Kolekcja Gap dla dzieci pojawi się na ANSWEAR.com już 25 sierpnia 2020. Oferta obejmuje asortyment dla dzieci i niemowlaków. Premiera kolekcji zbiega się z powrotem do szkoły, dlatego znajdziemy w niej takie klasyki, jak: bluzy, joggery, T-shirty i denim. Rozpoczynający się nowy rok szkolny będzie całkowicie różny dla dzieci na całym świecie – Gap zdaje sobie z tego sprawę, dlatego przygotował dla najmłodszych energetyczne kolory, kultowe logo i przytulne basicowe ubrania, które uprzyjemnią pierwsze jesienne dni. Linię dziecięcą uzupełnią kolekcje damskie i męskie, których launch zaplanowany jest na wrzesień 2020.

>>> Przeczytaj również: WYWIAD „Koniec z sukienkami w kwiatki”. Rozmawiamy z Basią Kruk, analitykiem trendów w Mohito

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES