REKLAMA

Główny sklep Adidasa w Seulu prezentuje art studio

REKLAMA

To dość nietypowa forma przyciągnięcia klienta do sklepu. Gdyby 50 kolorów tenisówek było za małą atrakcją, to adidas Originals zaprasza do swojej galerii ’sztuki’ czyli studia graffiti w Seulu.

Klient, poprzez malunek, jest zaproszony do pokazania, który kolor stanowi jego tonacje. To świetna forma połączenia marketingu z zabawą, a buty staną się formą samoekspresji, nie tylko poprzez ubranie. Studio będzie otwarte do 9 kwietnia.

adidas-originals-seoul-flagship-store-features-crowd-sourced-art-in-the-supercolor-studio-6adidas-originals-seoul-flagship-store-features-crowd-sourced-art-in-the-supercolor-studio-4

adidas-originals-seoul-flagship-store-features-crowd-sourced-art-in-the-supercolor-studio-2

 

 

Autor: Urszula Wiszowata

 

 

REKLAMA
REKLAMA

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tagi

adidas

REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES