noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Kadr portretowy kobiety ubranej w biały, elegancki garnitur. Kobieta ma brązowe włosy oraz okulary z ciemną oprawką.

Dyrektor generalna C&A odchodzi. Co jej nagła rezygnacja oznacza dla marki?

REKLAMA
noSlotData

Holenderska spółka C&A poinformowała o rezygnacji Giny Boer z funkcji dyrektor generalnej. Tymczasowo jej stanowisko zajmie Edward Brenninkmeijer. Czy holenderska marka utrzyma bieżący kierunek zmian?

Przeczytaj również: C&A dołącza do grona klientów polskiej agencji

Giny Boer nie będzie już dyrektor generalną C&A. Zmiany w spółce

Od 2021 roku Giny Boer pełniła funkcję dyrektor generalnej C&A Europe. Jej rezygnacja wydaje się być ruchem zaskakującym. Tym bardziej, że nie poznaliśmy szczegółowego powodu, który byłby czynnikiem o nim decydującym. Wiemy jedynie, że owy ruch ma związek z nową ścieżką kariery, na którą ustępująca CEO planuje wejść.

Allan Leighton, przewodniczący rady nadzorczej C&A, w opublikowanym komunikacie, wyraził wdzięczność za “energię, wizję i 25-letnie doświadczenie biznesowe” byłej już dyrektor generalnej. – Giny Boer wniosła ogrom wiedzy, kierując transformacją C&A Europe. Każda operacja na taką skalę jest wyzwaniem, ale wdrożenie jej po pandemii, w czasie nadzwyczajnych zmian w branży detalicznej mody zasługuje na szczególne uznanie – dodał. Tymczasowo stanowisko CEO w C&A Europe objął Edward Brenninkmeijer, członek rodziny, do której należy holenderska spółka. Nie jest to jego pierwsze zetknięcie z tą funkcją. Pełnił on już ją, również tymczasowo, przed dołączeniem Giny Boer do zespołu zarządzającego.

Kolekcja międzynarodowej marki C&A
mat. prasowy

Rozwój C&A. Czy marka utrzyma politykę ustępującej CEO?

Pod koniec 2021 r. spółka rozpoczęła działania modernizacyjne mające na celu usprawnienie i unowocześnienie organizacji. Podjęła się renowacji 800 sklepów, a na najbliższe trzy lata zaplanowała 100 otwarć nowych salonów. Giny Boer zdawała sobie sprawę ze zmian na rynku. Tym samym próbowała za nimi nadążyć inwestując w nowoczesną technologię oraz starając się zwiększać doświadczenia zakupowe klientów.

Warto podkreślić, że Edward Brenninkmeijer już zapowiedział kontynuację bieżącej strategii. Jego słowa wskazują na dalszy rozwój marki w segmencie mniejszych salonów miejskich. Jednocześnie C&A planuje do 2026 roku zwiększyć sprzedaż wygenerowaną z Internetu do 50 proc. całości. Z najnowszych danych wynika, że C&A prowadzi ponad 1,3 tys. sklepów w 17 krajach europejskich, zatrudniając przy tym 27 tys. osób.

Przeczytaj również: Kalendarz letnich wyprzedaży 2024 [AKTUALIZACJA]

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES