Zbliżający się coraz większymi krokami koniec roku to idealny czas na podsumowanie ostatnich 365 dni. Jako jeden z pierwszych swoje zestawienie przedstawił serwis Google Trends. W corocznym raporcie “Year in Search” korporacja zdradza, jakie hasła najczęściej wyszukiwali w tym roku Polacy.
Google Trends w raporcie Year in Serach jasno wskazuje na to, że pandemia COVID-19 zdominowała myśli Polaków w 2020 roku. I nic w tym dziwnego. Amerykańska firma stworzyła zestawienie dziesięciu najpopularniejszych haseł w dziewięciu kategoriach – „Najszybciej zyskujące na popularności”, „Tematy, o których się mówiło”, „Ludzie”, „Filmy”, „Jak zrobić”, „Jak”, „Filmy”, „Seriale”, „Pomysł na” oraz „Politycy”.
Definitywni zwycięzcy wśród często wyszukiwanych haseł to kwestie dotyczące pandemii takie jak „Koronawirus”, „Jak uszyć maseczkę”, „Jak zrobić żel antybakteryjny”. Drugim zjawiskiem, którego dotyczy znaczna część wyszukiwania, są wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych i hasła takie jak „Wybory w USA” oraz „Joe Biden”.
FILMY
SERIALE
JAK…?
TEMATY O KTÓRYCH SIĘ MÓWIŁO
Cały raport trendów w Polsce jak i w każdym innym kraju na świecie możecie zobaczyć TUTAJ.