COS nawiązał współpracę z NATIVA™, wiodącym dostawcą luksusowej wełny Merino, aby wspólnie stworzyć limitowaną kolekcję kapsułową, promującą zrównoważone rolnictwo regeneratywne i jego wpływ na środowisko.

COS x NATIVA™: zrównoważona kolekcja kapsułowa z identyfikowalnej wełny

COS nawiązał współpracę z NATIVA™, wiodącym dostawcą luksusowej wełny Merino, aby wspólnie stworzyć limitowaną kolekcję kapsułową, promującą zrównoważone rolnictwo regeneratywne i jego wpływ na środowisko.

Przeczytaj również: W 2023 roku przychody Birkenstock wzrosły o 20 proc.

COS kładzie duży nacisk na transparentność i kontrolę procesu pozyskiwania oraz przetwarzania surowców wykorzystywanych w swoich kolekcjach. Współpraca z NATIVA™ wspiera zaangażowanie producenta w pielęgnowanie zrównoważonych ekosystemów. Holistyczne podejście NATIVA™ do rolnictwa regeneratywnego jest dostosowane do indywidualnych potrzeb każdego gospodarstwa. Dąży do poprawy jakości gleby i wody, zwiększenia wchłaniania CO2, poprawy dobrostanu zwierząt, a także umacniania pozycji rolnictwa oraz lokalnych społeczności.

Spółka NATIVA™ jest pionierem w nowym podejściu do produkcji najwyższej jakości wełny Merino. Dzięki podejmowanym działaniom, które wspierają naszych partnerów w praktykach rolnictwa regeneratywnego, oraz wprowadzeniu pełnej transparentności i identyfikowalności surowców w całym łańcuchu dostaw za pomocą technologii Blockchain, nazwa NATIVA™ na etykiecie staje się gwarancją jakości i najwyższych standardów środowiskowych  – mówi Nicolas Sapelli, dyrektor ds. zaopatrzenia w NATIVA™.

Przeczytaj również: Te marki kosmetyków nie powodują niedoskonałości. Warto je znać

W kolekcjach wykorzystano materiały, wykonane z wełny certyfikowanej zarówno przez Responsible Wool Standard, jak i Responsible Mohair Standard, a także z przetworzonej i ponownie wykorzystanej wełny. Ponadczasowy design marki COS, bezkompromisowa jakość oraz  skrupulatne wykonanie to cechy charakterystyczne dla całej linii.

8-elementowa kolekcja z wełny regeneratywnej COS x NATIVA™ dostępna będzie w sklepach stacjonarnych i online na całym świecie od stycznia 2024 roku.

Przeczytaj również: Mohito: czym jest marka?

Zdjęcie główne: mat. prasowy

Newsletter

FASHION BIZNES