„Business of Fashion” oficjalnie częścią „Financial Times”

70
instagram.com/imranamed

Najpopularniejszy portal o biznesie mody „Business of Fashion” został oficjalną częścią jednego z najważniejszych dzienników o tematyce finansowej „The Financial Times”. A zaczęło się od bloga w 2007 roku.

Imran Amed, założyciel Business of Fashion ogłosił, że jego portal rozpoczyna partnerstwo z The Financial Times, brytyjskim dziennikiem o tematyce gospodarczo-finansowej. W liście do swoich czytelników, Amed wytłumaczył, że ze strony FT nie jest to zwykła inwestycja.

[Partnerstwo z FT, przyp. red.] pozwoli nam na rozwój i powiększenie grupy czytelników. Aktualnie czyta nas [BoF, przyp.red.] około 5 milionów osób ze 190 krajów. Mamy też 600 000 subskrybentów newslettera, 35 000 użytkowników premium i 500 partnerów biznesowych. – napisał Amed w oświadczeniu.

The Financial Times stoi za drugą rundą inwestycji w BoF. Pierwszą poczynił francuski koncern LVMH, właściciel takich marek jak Louis Vuitton czy Dior.

Imran Amed, brytyjsko-kanadyjski ekspert w dziedzinie mody, założył bloga BoF w 2007 roku. Duża poczytność sprawiła, że autorska strona internetowa przekształciła się w popularne źródło informacji ze świata biznesu mody. Amed nadal pełni funkcję redaktora naczelnego oraz CEO.