Epidemia koronawirusa sprawiła, że firmy z branży kosmetycznej, opierające swoją strategię na tradycyjnych punktach sprzedaży, patrzą z zazdrością na konkurencję, która już dawno skupiła się na internecie i mediach społecznościowych.
Gabinety kosmetyczne czy salony fryzjerskie rozpaczliwie wyczekują powrotu do normalności po zakończeniu pandemii. Z kolei producenci kosmetyków i duże sieci handlowe, wyspecjalizowane w segmencie beauty, testują strategię „digital first” na żywym organizmie.
Mają się kim inspirować, bo w ciągu ostatniej dekady ten rynek przeszedł dużą transformację. Pojawili się na nim gracze, którzy skutecznie podkopują pozycję gigantów, a także tworzą modele promocji oraz sprzedaży, które chętnie kopiują potentaci – sukces.rp.pl
[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://sukces.rp.pl/styl/5343-branza-kosmetyczna-przenosi-sie-do-sieci/”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]