REKLAMA

Balmain kolejnym projektantem limitowanej edycji kolekcji z H&M

REKLAMA

Hennes & Mauritz zaprasza kolejną perełkę mody do współpracy. To wielkie zaskoczenie, że dyrektor kreatywny Balmain, Olivier Rousteing, stworzył limitowaną edycję kolekcji specjalnie dla szwedzkiego giganta H&M. Capsule collection trafi do sklepów 5 listopada.

Jesteśmy podekscytowani wspólnym projektem z Balmain, który potrafi zaoferować klientowi coś więcej niż tylko ubranie. To pełne doświadczenie dla zmysłów zwłaszcza, że Balmain jest znany z wyjątkowego stylu: duszy couture i street style. To mieszanka wyrazistości i sensualności. Marka świetnie postrzegana w świecie muzyki i show biznesu, a to tym bardziej nadaje jej smaku, pisze w oświadczeniu Sofie Johansson, doradca od wizerunku firmy H&M.

Balain

Wspólny projekt został oficjalnie podany do wiadomości na rozdaniu nagród Billboard Music Awards w Las Vegas w niedzielę przez samego Rousteinga.

Kolekcja będzie dostępna w 250 sklepach na całym świecie. Ceny nie są nam jeszcze znane.

H&M ma już na swoim koncie kolaboracje z takimi artystami jak Karl Lagerfeld, Lanvin, Stella McCartney, Comme des Garçons, Marni, Versace, Roberto Cavalli, Sonia Rykiel, Viktor & Rolf and Maison i Martin Margiela.

Autor: Urszula Wiszowata

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tagi

Balmain

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES