Arket, COS, Weekday i &Other Stories rozpoczęły sprzedaż online w Polsce. Asortyment marek znajdziemy w sklepie internetowym H&M.
Wspaniała wiadomość dla fanek skandynawskich marek. Do polskiej dystrybucji online trafiły topowe marki z portfolio grupy H&M. Mowa o COS, Arket, Weekday i &Other Stories. Produkty tych brandów pojawiły się właśnie w sklepie internetowym H&M.
Ubrania i akcesoria COS, Arket, &Other Stories I Weekday będą dostępne online przez stronę internetową hm.com oraz aplikację mobilną H&M. Znajdziemy je w podkategorii &Brands. Każda z zakładek umożliwia dostęp do oferty konkretnej marki. W sprzedaży pojawił się zarówno asortyment z kolekcji damskich, męskich i dziecięcych.
W ramach zakupów w sklepie online H&M, klienci mogą skorzystać z dostępnych rabatów, które naliczają się przy zakupie produktów każdej z dostępnych marek. H&M przewiduje również bezpłatne zwroty i dostawy dla członków Klubu H&M na zakupy powyżej 170 zł. Klubowicze ze statusem Premium mogą liczyć na bezpłatne dostawy. Klienci mogą skorzystać z klasycznych form zapłaty oraz odroczonych płatności Klarna. Czas dostawy przewidywany przez sprzedawcę online to 2-3 dni robocze.
W obecnym momencie sklep online nie pozwala jeszcze na finalizację zamówienia z nowymi markami. Przewidujemy, że opcja ta pojawi się na platformie już wkrótce.
Przeczytaj również: H&M ogłosił nazwisko nowego dyrektora generalnego
ARKET w Polsce stacjonarnie i online
H&M zdecydowało się rozszerzyć asortyment swoich marek online w Polsce na moment po tym, gdy ogłoszono że jedna z flagowych marek grupy pojawi się stacjonarnie nad Wisłą. ARKET zadebiutuje w Polsce jeszcze w 2024 roku, a na pierwszą lokalizację sklepu stacjonarnego wybrano Warszawę. Nie potwierdzono jeszcze, gdzie dokładnie otworzy się salon Arket, jednak pierwsze spekulacje wskazują na jedną z największych warszawskich galerii handlowych. “Jesteśmy bardzo podekscytowani ogłoszeniem zbliżającego się otwarcia naszego flagowego sklepu ARKET w Polsce i nie możemy się doczekać spotkania twarzą w twarz z naszymi polskimi klientami” – wyznała dyrektor zarządzająca ARKET, Pernilla Wohlfahrt.
Przeczytaj również: „Ponadczasowość ponad trendami”. Fenomen ARKET, sieciówki pod szyldem zrównoważonej mody