Glossier to marka kosmetyczna skierowana do millenialsów, choć nie tylko. W San Francisco firma otworzyła kawiarnię, którą pokochają fani różu.
>>> Przeczytaj również: W czym tkwi sukces marki Glossier?
Różowy wystrój, różowe dodatki, różowe kwiaty. Idealne miejsce do zdjęć na Instagram dla influencerów. Marka Glossier połączyła siły z kawiarnią Rhea’s Cafe w San Francisco, aby stworzyć miejsce idealne. Wszystko wygląda niczym moodboard z Pinteresta, na który dodajemy wymarzone wystroje wnętrz. Różowo-fioletowe ściany, czarno białe wiklinowe krzesła w paryskim stylu, oldschoolowy bar niczym wyciągnięty żywcem z amerykańskich filmów. Kwiaty na każdym rogu oraz łazienki wypełnione po brzegi produktami Glossier, oraz z lustrami, na których widnieje napis You look good. To miejsce przypomina sen wielu instagramerek.
W lokalu oprócz zamówienia pysznej kawy przede wszystkim można przetestować wszystkie produkty Glossier, a potem wybrane kupić.
Rhea’s Cafe otwarta jest codziennie od 11 do 20. Nie jest to jednak miejsce, w którym można zjeść tylko i wyłącznie różowe babeczki czy awakodo na grzance. Menu proponuje smażonego na maśle kurczaka Katsu albo koreański sandwich ze stekiem. Pychota! Jeśli chodzi o napoje, wybór jest także szeroki. Zamówić można kawę, piwo bezalkoholowe, wino, mimosas oraz koktajle.
Współpraca pomiędzy Glossier i Rhea’s Cafe będzie trwała zaledwie do 15 kwietnia. Różowy kosmetyczny raj znajduje się pod adresem 2200 Bryant St. i niedługo wróci do normalności.