REKLAMA

Najciekawsze kampanie na sezon wiosna-lato 2018

REKLAMA

W czasach, kiedy media społecznościowe odgrywają znaczącą rolę w świecie mody, a projektanci prześcigają się w pomysłach na najbardziej kreatywne kampanie, niełatwo wybić się oryginalnym pomysłem. Domy mody konkurują między sobą o rozgłos, miejsce w głównych rubrykach modowych magazynów, a także liczbę kliknięć. Przedstawiamy kilka najciekawszych kampanii na sezon wiosna-lato 2018, które skradły nasze serca i na długo zostaną zapamiętane przez świat mody.

Gucci

Źródło: www.fashionela.net

Alessandro Michele ponownie zaskoczył świat mody. Dyrektor kreatywny Gucci tym razem nie zaprosił do współpracy ulubionego fotografa Glena Luchforda, lecz hiszpańskiego malarza Ignasiego Monreal. Twórca stworzył kampanię składającą się z hiperrealistycznych obrazów, nawiązujących do słynnych płócien artystów z różnych epok. Monreal tworząc ilustracje, skupił się na przedstawieniu trzech elementów: ziemi, morza i nieba. Na każdym z nich zamieścił oczywiście ubrania i dodatki z nowej kolekcji Gucci. Kto z nas nie chciałby wyglądać jak z obrazu?

Loewe

Źródło: www.harpersbazaar.com

Po kampanii z Gisele Bundchen, dyrektor kreatywny Loewe, Jonathan Anderson, ponownie zaprosił do współpracy kultowego fotografa Stevena Meisela. Tym razem wizje artysty prezentuje modelka Vittoria Ceretii, makijażem zajęła się Pat McGrath, a fryzurami Guido Palau. Ekipa artystów stworzyła zaskakującą kampanię z owocami w roli głównej. Anderson tłumaczy, iż chciał ukazać metaforycznie nienasycony apetyt fanów konsumpcji mody.

Balenciaga

Źródło: www.fashiongonerogue.com

Gdy dom mody Balenciaga rozpoczął publikację zdjęć nowej kampanii na Instagramie, łatwo można było doszukać się podobieństwa do kampanii Yeezy Kanye Westa. Demna Gvasalia zainspirował się kolegą z branży, tworząc serię na wzór zdjęć robionych przez paparazzi. Za zdjęcia odpowiedzialna jest agencja Agence Bestimage, francuski odpowiednik Getty Images. Modelki w pośpiechu przemykają przez Avenue Montaigne i Rue Sant-Honore, przed butikami Baleciagi, zasłaniając twarze przed błyskiem fleszy torebkami domu mody. Każdej towarzyszy równie wystylizowany ochroniarz. W rolę atakowanych przez paparazzi celebrytek wcieliły się m. in. Stella Tennant, Dipti Sharma, Kennah Lau, Marjitta Nissinen i Eliza Douglas.

Coach

Źródło: world.coach.com

Selena Gomez siedząca przy oknie w nowojorskim apartamencie na tle rozświetlonego na złoto nieba nad Manhattanem to kwintesencja kampanii Coach. Kampanią zajęło się znane trio, które odpowiada także za kampanie Loewe. Aktorkę i piosenkarkę sfotografował Steven Meisel, fryzury stworzył Guido Palau, a delikatną urodę podkreśliła Pat McGrath. Coach girl jest prawdziwa – jeździ metrem lub, tak jak w tym sezonie, odpoczywa w swoim nowojorskim apartamencie – mówi dyrektor kreatywny Coach Stuart Vevers.

Burberry

Źródło: www.bazaar.ru

Christopher Bailey, który jeszcze tylko przez kilka miesięcy pracuje dla Burberry, powierzył stanowisko dyrektor artystycznej kampanii modelce Adwoa Aboah. Ogłoszona w 2017 roku przez portal models.com modelką roku, Adowoa podbija świat mody chodząc po wybiegach największych projektantów. W  kampanii dla Burberry nie tylko pozuje do zdjęć, ale także jest twórcą pomysłu na zdjęcia i fotografem sesji. Głośne nazwisko i nowatorskie spojrzenie modelki sprawiło, że kampania brytyjskiego domu mody znacznie różni się od tych z poprzednich sezonów. Zdjęcia dla Burberry wykonał tym razem Juergen Teller, a przed obiektywem stanęła Adwoa oraz jej bliscy – kuzyni i przyjaciele.

GmbH

Źródło: www.hypebeast.com

Niemiecka marka GmbH zaskakuje prostotą. Bez zatrudnienia supermodelek czy wydanych milionów na egzotyczne lokalizacje, projektant Benjamin Alexander Huseby sam staje za obiektywem, tworząc kolekcję Europe Endless. W hołdzie dla rodziców tureckiego i pakistańskiego pochodzenia, projektant fotografuje przyjaciół i członków rodziny. Modele to dzieci imigrantów różnych narodowości, od Indii, po Sri Lanke.

Calvin Klein 205W39NYC

Źródło: www.themalaymailonline.com

Raf Simons wraca z kolekcją Calvin Klein, po raz drugi tworząc projekty dla nowojorskiej marki. Fotograf Willy Vanderperre stworzył ponury nastrój kampanii, przedstawiając dwudziestu modeli w opuszczonej stodole, tej samej gdzie została sfotografowana kolekcja projektanta #MyCalvins z Kardashiankami.

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES