noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Vogue Polska

Poznajcie pełny skład redakcji „Vogue Polska”

REKLAMA
noSlotData

Już 14 lutego 2018 roku, na rynku zadebiutuje magazyn „Vogue Polska”. Tym samym dołączy do grupy 22 krajów, w których wydawany jest ten legendarny tytuł. Jednocześnie wystartuje też serwis www.vogue.pl. Premierowy, marcowy numer magazynu, dostępny będzie w szerokiej dystrybucji w całym kraju oraz w specjalnej przedsprzedaży. 

Vogue Polska to bez wątpienia najbardziej wyczekiwany tytuł ostatniej dekady, odpowiedź na potrzeby Polek, którym bliska jest filozofia piękna i elegancji – mówi Justyna Markiewicz, dyrektor zarządzająca wydawnictwa Visteria, odpowiadającego za polską edycję Vogue – Pojawienie się naszego magazynu to świadoma decyzja biznesowa, która naturalnie wpisuje się w dynamiczny rozwój rynku dóbr luksusowych.

Wcześniej, w czerwcu 2017 roku Conde Nast International, międzynarodowy wydawca Vogue, ogłosił, że wybrał założoną przez Kasię Kulczyk spółkę Visteria na swojego partnera i wydawcę Vogue Polska.

Cieszymy się, że będziemy współpracować właśnie z wydawnictwem Visteria, Kasią Kulczyk i jej zespołem. Bardzo wierzymy w ich wizję, kreatywność i entuzjazm – zaznaczyła Karina Dobrotvorskaya, Prezes Condé Nast New Markets w komunikacie wydanym przez światowego wydawcę Vogue, Condé Nast International.

Pierwszy numer „Vogue Polska” powstawał w ścisłej tajemnicy, przygotowywany przez kilkunastoosobowy zespół, którego członkowie mogą pochwalić się dużym doświadczeniem i sukcesami w zakresie dziennikarstwa, mody czy kultury. Na jego czele stoi Filip Niedenthal. Zastępcą redaktora naczelnego została Joanna Lorynowicz, a w roli editor at large występuje Małgosia Bela. Funkcję dyrektora artystycznego pełni Łukasz Aksamit. „Vogue Polska” jest podzielony na działy, którymi kierują: Daniela Agnelli (moda), Anda Rottenberg (kultura), Hanna Rydlewska (reportaż i Vogue.pl) oraz Katarzyna Straszewicz (uroda). Łukasz Modelski sprawuje funkcję konsultanta do spraw wydawniczych, stanowisko dyrektora biura reklamy objęła Monika Wdowiak, Szymon Machnikowski kieruje zaś działaniami promocyjnymi w roli dyrektora marketingu i Public Relations.

– „Vogue Polska” to magazyn, którego koncepcja w stu procentach powstaje w redakcji. Każdy numer przygotowują najlepsi zarówno polscy, jak i zagraniczni autorzy. Skupiamy się na modzie, chcemy opowiadać o niej, szukając równowagi między obrazem a słowem. W magazynie odbiorcy znajdą znakomite zdjęcia i rzetelne dziennikarstwo: sesje, reportaże, bogaty dział kulturalny – podkreśla Filip Niedenthal, redaktor naczelny – „Vogue” przemawia do milionów ludzi na całym świecie, teraz także po polsku.

Czytelnicy, którzy już teraz chcą zapewnić sobie egzemplarz pierwszego numeru polskiej edycji legendarnego pisma, mogą zamówić go na stronie www.vogue.pl w ramach limitowanej przedsprzedaży. Zamówiony w ten sposób magazyn trafi do nich w dniu premiery.

W ciągu roku ukaże się 11 wydań magazynu – poza numerem wakacyjnym, lipcowo-sierpniowym, wszystkie pozostałe będą ukazywać się co miesiąc. Cena egzemplarzowa to 16,90 zł, a nakład pierwszych numerów to 160 tysięcy egzemplarzy.

Premiera: 14 lutego 2018

Cena: 16,90 zł

Przedsprzedaż: Vogue.pl

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES