noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

“To uczucie, gdy Gucci…” – nowa kolekcja skierowana do młodych odbiorców

REKLAMA
noSlotData

Włoski dom mody Gucci to kolejna już marka, która zwraca się bezpośrednio w stronę młodszych pokoleń. Mimo niemalże 100 letniej tradycji, firma zaprojektowała niezwykle nowoczesną kampanię zegarków – bazującą na popularnych internetowych memach.

Alessandro Michele, dyrektor kreatywny Gucci, do współpracy zaprosił grupę specjalistów od tworzenia viralowych treści. Zamysłem kolekcji oraz całej kampanii jest ułatwienie odbiorcom wyrażania siebie. Projekt opisuje moment umieszczenia jednego z zegarków na ręce, co skutkuje natychmiastowym przniesieniem do alternatywnego, wirtualnego świata.

Kolekcja Le Marché des Merveilles opatrzona została hasłami: To uczucie, gdy Gucci… lub #TFWGucci. Marka na swoim Instagramie ukazuje fotografie z kampanii opatrzone słynnymi hasłami z memów w swojej własnej interpretacji. To z pewnością nowatorski sposób na zwrócenie na siebie uwagi. Czy przełoży się również na sukces sprzedażowy?

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES