Nowoczesność z historią w tle – tak można podsumować nowy kierunek marki Badura, która zmienia identyfikację wizualną. Podejście marki i jej DNA zostało odzwierciedlone w nowym logo, które zaprojektował Gustaw Dmowski ze studia graficznego Dmowski&Co.
Początki firmy sięgają 1979 roku i do dziś obserwujemy jak tradycja przeplata się z tym co modne i pożądane. Dodane litery B i Z – to ukłon w stronę dziedzictwa marki i sztuki tworzenia wyjątkowych butów, zapoczątkowanej przez Zdzisława Badurę.
Jak możemy się domyślać, nowy logotyp oznacza ewolucję marki w kierunku bardziej nowoczesnym, ale zachowującym charakter oryginału. Mimo produkcji na dużą skalę, ręczne wykonanie i dopracowanie detali jest wciąż istotną częścią procesu, które wynika z przywiązania do tradycji i kultywowania pracy założyciela marki.
Nowe logo pojawi się w kampanii reklamowej oraz w nowej odsłonie sklepu internetowego we wrześniu tego roku. Zmiany będą widoczne także w brandingu produktów oraz w wyglądzie sklepów stacjonarnych.