Wigilia – najważniejszy dzień gwiazdkowego szaleństwa – już dziś. Co to oznacza? Małe prawdopodobieństwo, że któraś z marek opublikuje jeszcze przeznaczoną na ten szczególny okres kampanię reklamową. Bez obawy można pokusić się zatem o zrobienie podsumowania tegorocznych sesji i filmów, które przygotowane zostały na okres świąteczny.
Od lat zagraniczne marki modowe prześcigają się w tworzeniu najbardziej kreatywnych czy po prostu najpiękniejszych gwiazdkowych reklam. Niestety, rodzime brandy do najcudowniejszego czasu w roku – jak śpiewał Paul McCartney – przywiązują zdecydowanie mniejszą wagę. Spoty czy sesje zdjęciowe, w których głównym tematem jest Boże Narodzenie, to nadal unikaty i wyjątki potwierdzające regułę.
Na szczęście jest wśród firm z branży mody nieliczna grupa tych, które wkładają w budowanie wizerunku nieco więcej wysiłku i wyłamują się z tej zasady. Oto kilka przykładów.
O świątecznych kampaniach marki Apart głośno jest co roku, tak stało się i tym razem. W poprzednich latach o sesjach reklamowych biżuteryjnego giganta rozpisywano się głównie z powodu zaangażowania do nich Anji Rubik i jej ówczesnego partnera Sashy Knezevica. Teraz z powodu… rezygnacji z tej dwójki. Kilka miesięcy temu Polka i Serb rozstali się, więc nie pasują już do cyklu kampanii pokazujących Gwiazdkę pełną elegancji i piękna, ale też ciepłą, rodzinną i radosną. W 2015 r. swoje Święta jak z bajki pokazują więc Karolina Malinowska i Oliver Janiak. Zachwycające zdjęcia autorstwa Marcina Tyszki to nie reklama marki, a piękna historia, w której biżuteria tworzy jedynie tło, błyszcząc nie mocniej niż lampki choinkowe czy srebrzyste bombki.