noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Francuska marka produkująca torebki z recyklingu zebrała 1 mln EUR. „Ta runda finansowania jest wyjątkową okazją do przyspieszenia naszej ekspansji”

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Francuska marka La Virgule, specjalizująca się w produkcji oraz sprzedaży plecaków oraz torebek z recyklingu, zebrała niedawno 1 mln EUR na sfinansowanie rozwoju technologii pozwalającej na przetwarzanie zużytego sprzętu outdoorowego. Dla uruchomionego w 2020 roku brandu może to być kamień milowy na drodze do dalszej ekspansji rynku.

Przeczytaj również: Adidas ogłasza podniesienie całorocznej prognozy. Kwartalne wyniki przewyższyły oczekiwania

Marka La Virgule zebrała 1 mln EUR. Kto jest inwestorem?

La Virgule to założona przed czterema laty przez Maxime Labata, Benoit Gourlet i Nathana Douillarda marka zajmująca się produkcją oraz sprzedażą plecaków sportowych i torebek. Jej autorzy, kolejno srebrny medalista mistrzostw świata juniorów w windsufringu, inżynier w spółce Decathlon oraz profesjonalny biegacz, od pierwszych dni istnienia projektu opierali go na potrzebie tworzenia z recyklingu. Założenie potwierdzają ich kolekcje – tworzone z materiałów pozostałych po zniszczonych deskach do kitesurfingu, łodziach ratunkowych czy sprzęcie do produkcji toreb i akcesoriów.

W jaki sposób marka La Virgule pozyskała 1 mln EUR? Udało jej się to na drodze przeprowadzonej z różnymi aniołami biznesu rundy finansowania. – Dzięki pozyskanym środkom będziemy mogli dążyć do wzmocnienia zarówno sieci, jak i naszej specjalistycznej wiedzy w zakresie recyklingu – powiedział dyrektor generalny La Virgule, Nathan Douillard. – Nasza marka rozwija się, ma silne podstawy. Warto jednak podkreślić, że ta runda finansowania jest wyjątkową okazją do przyspieszenia naszej ekspansji – dodał.

Przeczytaj również: Sneakersy, które docenią nie tylko modni biegacze. Współpraca Loewe x On w nowej odsłonie

Francuska marka La Virgule. Co znajdziemy w jej ofercie?

Asortyment La Virgule obejmuje torebki na pasek w cenie 59 EUR, torby turystyczne w cenie 289 EUR, plecak Grand Hors-Bord w cenie 179 EUR i plecak Gravelot w cenie 149 EUR. Marka jest również pierwszym producentem torby na narty biegowe wytworzonej z materiałów pochodzących z drugiego obiegu.

Dbałość o środowisko jest wpisana w DNA La Virgule. W ostatnim czasie francuska marka nawiązała współpracę z zajmującą się ochroną oceanów organizacją Sea Shepherd. W ramach partnerstwa przekazuje ona organizacji 20 proc. przychodów ze sprzedaży produktów sygnowanych logo ekologicznego podmiotu.

Zdjęcie główne: mat. prasowy

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
(3,2)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,2)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,2)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES