noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Skonsolidowane przychody VRG w lutym wyniosły 92,1 mln zł, co oznacza ich wzrost o 7 proc. rok do roku – poinformowała grupa. Od początku roku, narastająco, przychody właściciela takich marek jak Vistula, Wólczanka, Bytom, Deni Cler oraz W.Kruk wyniosły 183,2 mln zł. O 3 proc. więcej niż przed rokiem.

Właściciel Vistuli prezentuje wyniki za luty. Przychody VRG wzrosły o 7 proc.

REKLAMA
noSlotData

Skonsolidowane przychody VRG w lutym wyniosły 92,1 mln zł, co oznacza ich wzrost o 7 proc. rok do roku – poinformowała grupa. Od początku roku, narastająco, przychody właściciela takich marek, jak Vistula, Wólczanka, Bytom, Deni Cler oraz W.Kruk wyniosły 183,2 mln zł. O 3 proc. więcej niż przed rokiem.

Przeczytaj również: Mango stawia na intensywny rozwój. Nowy dział zajmie się wizerunkiem, technologiczny start-up stworzy awatary

VRG – przychody w lutym 2024

W drugim miesiącu bieżącego roku przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie odzieżowym (składającym się z marek Vistula, Bytom, Wólczanka i Deni Cler) wyniosły 35,7 mln zł. Oznacza to ich spadek rok do roku o 0,9 proc. W perspektywie narastającej ich wartość, w omawianym segmencie, znalazła się na poziomie około 80,8 mln zł. W porównaniu z danymi sprzed roku tegoroczne okazały się niższe o 6 proc. Jakie wyniki, w omawianym okresie, wypracowano w segmencie jubilerskim (marka W. Kruk)? W lutym przychody ze sprzedaży były wyższe rdr o 12,7 proc. i wyniosły 56,4 mln zł. Narastająco, dzięki wypracowanym 102,4 mln zł, wzrost przekroczył 11 proc. rdr.

W lutym sprzedaż online kształtowała się na poziomie 14,1 mln zł (+ 34,9 proc. rdr). Narastająco od początku roku sprzedaż przez internet wyniosła 30,2 mln zł i była wyższa o 26,9 proc. rdr.

Przeczytaj również: Ewolucja w strojach prezenterów telewizyjnych. Przemysław Babiarz dzieli się swoimi spostrzeżeniami

VRG – pozostałe informacje

Zgodnie z informacjami zawartymi w komunikacji przygotowanym przez Grupę VRG, jej skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnęła w lutym 54 proc. i była wyższa o 2,8 pp. rdr. Narastająco wyniosła ona 53,3 proc. (+2,8 pp. rdr). Na koniec lutego 2024 roku łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy wyniosła 52,2 tys. m kw. (+0,2 proc. rdr.)

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES