noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Mango stworzy nowy dział, który zadba o wizerunek sieci

Mango stawia na intensywny rozwój. Nowy dział zajmie się wizerunkiem, technologiczny start-up stworzy awatary

REKLAMA
REKLAMA
noSlotData

Mango chce zadbać o wizerunek i innowacje, aby umocnić swoją pozycję na globalnym rynku. W tym celu firma rozszerza swoją strukturę o nowy dział zarządzania.

Hiszpańska marka odzieżowa Mango nie zwalnia tempa i wkracza w nowy rok z szeregiem inicjatyw, mających na celu umocnienie jej pozycji na światowych rynkach. Jedną z najważniejszych zmian jest utworzenie nowego działu zarządzania marką, który skupi się na budowaniu wizerunku Mango i zapewnieniu klientom najwyższego poziomu doświadczenia zakupowego.

Na czele nowego działu stanęła Blanca Muñiz Castilla, doświadczona specjalistka w dziedzinie brandingu i customer experience. Wraz z zespołem będzie ona odpowiedzialna za strategię komunikacji marki, budowanie jej wizerunku oraz wszystkie aspekty związane z doświadczeniem klienta, od momentu wejścia do sklepu, aż po zakup i użytkowanie produktu.

Przeczytaj również: Zara wraca do Ukrainy. Znamy plan hiszpańskiego giganta

Mango wkracza do wirtualnego świata

To nie jedyna inicjatywa Mango, która ma na celu wzmocnienie pozycji firmy na globalnym rynku. W lutym br. Mango otworzyło swój pierwszy sklep na platformie Roblox, oferując użytkownikom możliwość zakupu cyfrowych ubrań i produktów Mango Teen dla swoich awatarów. Sklep umiejscowiony jest w Outfit Shopping Mall, wirtualnym centrum handlowym inspirowanym śródziemnomorskim klimatem. Sklep Mango na platformie Roblox zapewnia użytkownikom przestrzeń do interakcji. Charakteryzuje się on śródziemnomorską estetyką, nawiązując do koncepcji projektowej New Med promowanej przez Mango w swoich stacjonarnych sklepach. 

Dowiedz się więcej: Hiszpańska sieć rozpoczyna wirtualną ekspansję. Już wkrótce pojawi się na Robloxie

Inwestycja w technologię awatarów

Mango zainwestowało również w kolejny technologiczny start-up – Union Avatars, który specjalizuje się w tworzeniu awatarów. Narzędzie firmy pozwala na stworzenie realistycznego awatara na podstawie zwykłego selfie. Użytkownik przesyła swoje zdjęcie i otrzymuje awatar 3D w czasie rzeczywistym, gotowy do użycia w grach wideo, aplikacjach opartych o rozszerzoną rzeczywistość lub w Metaverse. Takie rozwiązanie może być wykorzystywane w wielu różnych branżach, w tym w modzie. Przykładowo, wirtualna przymierzalnia z wykorzystaniem awatarów 3D mogłaby znacząco ułatwić klientom zakupy online.

Zdjęcie główne: mat. prasowe

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi

mango

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES