noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
Prada SS24 kampania z udziałem polskich modelek

Polskie modelki bohaterkami najnowszej kampanii Prady!

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Wiosenna kampania Prady to hołd indywidualności w formie 40 portretów modeli i modelek uchwyconych w obiektywie Willy’ego Vanderperre’a. Wśród wybranek włoskiego domu mody pojawiły się też polskie twarze!

Przeczytaj również: Polka ujawnia, jak zrobiła nowojorską karierę po trzydziestce… „Modelki bywają młodą, żeńską i imigracyjną siłą roboczą branży”

Kampania SS24 zatytułowana “Dni Prady” krąży wokół tematu jedności i indywidualności w wizualnej opowieści stworzonej przez dyrektorów kreatywnych – Miuccię Pradę i Rafa Simonsa. Koncepcję uda się uchwycić pomocą serii 40 surowych portretów wykonanych przez fotografa Willy’ego Vanderperre’a.

Te portrety są jednocześnie indywidualne i stanowią część większego zbioru prac. Odzwierciedlają zarówno przebieg samego pokazu mody, jak i szerszy dialog z modą będąc oznaką przynależności i wyznacznikiem osobowości” – czytamy w oficjalnej informacji prasowej. 

Wszystkie 40 portretów w kampanii doskonale odzwierciedlają indywidualność każdej modelki i modela, którzy pojawili się na pokazie Prada SS24 podczas Tygodnia Mody w Mediolanie we wrześniu 2023 r. Aby lepiej odzwierciedlić ich osobowości, dom mody wypuścił video przedstawiające bohaterów kampanii.

Wśród mężczyzn, którzy pojawili się w kampanii, wzrok przykuwa postać Troya Sivana, australijskiego piosenkarza. Artysta po raz kolejny angażuje się we wspólne działania z Pradą, tuż po tym jak zadebiutował na wybiegu w ubiegłym roku. Oprócz Sivana w kampanii pojawiają się inne znane twarze, w tym Kelvin Harrison Jr. i Harris Dickinson. Obydwoje znani są widzom z dużego ekranu: Harrison Jr zagrał w takich filmach jak „To przychodzi po zmroku”, „Luce” i „Fale”, Dickinson z kolei pojawił się w hicie kinowym „W trójkącie”.

Polki w kampanii Prady

Wśród żeńskiej obsady udało się odnaleźć polskie twarze. Bohaterkami kampanii zostały dwie polskie modelki – Dominika Pikula, reprezentowana przez Uncover Models, oraz Diana Skowron z agencji D’Vision. To nie przypadek, że zostały zaangażowane do kampanii, bowiem Polki już wcześniej współpracowały z włoskim domem mody. Zarówno Diana Skowron, jak i Dominika Pikula szły we wrześniowym pokazie Prady w Mediolanie.

Sezon SS23 był dla mnie przełomowy, gdy po raz pierwszy poszłam w moim pierwszy pokazie Prady. Dodatkowo wzięłam wtedy udział w ostatnim show Rafa Simonsa, który jest co-creative directorem domu modywyznała Dominika Pikula w rozmowie z Fashion Biznes. Modelka od tamtej pory rozpoczęła regularną współpracę z Pradą. Jak ją wspomina? To były trzy sezony intensywnej pracy i zaangażowania, choć wspominam ten czas bardzo pozytywnie dzięki kreatywnemu zespołowi. Mam szczęście być częścią tego środowiska i jestem wdzięczna za możliwości jakie dostałam. Ostatni pokaz SS24 zaowocował kampanią, z czego się niezmiernie cieszę. – wyznała modelka. Obecnie zaczynam kolejny sezon, właśnie wróciłam do Mediolanu, żeby rozpocząć przygotowania pod pokaz w lutym, także trzymajcie kciuki – zdradza.

Zdjęcie główne: Prada SS24 / pradagroup.com

Przeczytaj również: Te modelki podbiły wybiegi w ostatnich miesiącach. Jedna z nich poszła w 38 pokazach

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
Tagi

Prada

(3,1)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,1)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,1)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES