noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Utrzymany w czerni i bieli pokaz Macieja Zienia, który odbył się w poniedziałek w Operze Narodowej w Warszawie, przełamała wyjątkowa, czerwona kreacja zainspirowana jedną z najbardziej ikonicznych marek na świecie – MARTINI. Projekt ten był jednym z elementów partnerstwa zawartego pomiędzy producentem alkoholi a polskim projektantem obchodzącym 25-lecie działalności marki.  

MARTINI inspiruje świat mody. „Zależało nam na mocnym zakończeniu tego roku, w którym świętowaliśmy 160-te urodziny”

REKLAMA
noSlotData

Utrzymany w czerni i bieli pokaz Macieja Zienia, który odbył się w poniedziałek w Operze Narodowej w Warszawie, przełamała wyjątkowa, czerwona kreacja zainspirowana jedną z najbardziej ikonicznych marek na świecie – MARTINI. Projekt ten był jednym z elementów partnerstwa zawartego pomiędzy producentem alkoholi a polskim projektantem obchodzącym 25-lecie działalności marki.  

Dla MARTINI współpraca z Maciejem Zieniem była kolejnym krokiem zacieśniającym związek marki z modą. Będąca symbolem klasyki i włoskiego dolce vita marka od lat aktywnie działa na rynku fashion. Swoimi praktykami wspiera i inspiruje do wyjścia poza schemat polskich, utalentowanych projektantów. O szczegółach partnerstwa MARTINI z Maciejem Zieniem opowiedziała marketing managerka włoskiej marki, Aleksandra Jakubowiak.

materiał sponsorowany

Aleksandra Jakubowiak, marketing managerka MARTINI

MARTINI x Maciej Zień

Paweł Makosz, FashionBiznes.pl: Kiedy pojawił się pomysł współpracy z Maciejem Zieniem? 

Aleksandra Jakubowiak, marketing managerka MARTINI: MARTINI niemal od początku swojego istnienia związane jest z popkulturą i modą, także w Polsce. Współpraca z Maciejem Zieniem to zatem nie pierwsze nasze partnerstwo z polskim projektantem. W tym roku idealnie się złożyło, że zarówno MARTINI, jak i Maciej obchodzą swój jubileusz, więc nie mogliśmy wybrać lepszego momentu na wspólne działania. Rozmowy rozpoczęliśmy kilka miesięcy temu, ale od początku planowaliśmy, że nasze główne działania przypadną właśnie na zimowy pokaz, jako zwieńczenie celebracji 160-tych urodzin MARTINI. Cieszymy się, że mogliśmy towarzyszyć Maciejowi w tym specjalnym wydarzeniu, a garnitur Zień x MARTINI będzie dla nas świetną pamiątką po tym wyjątkowym roku.

Jakie są cele, które chcielibyście wypracować dzięki tej kooperacji? 

MARTINI jest niezaprzeczalnie symbolem klasyki i włoskiego dolce vita, dlatego od lat aktywnie działamy na rynku mody, angażując się w partnerstwa z utalentowanymi projektantami. Współpraca z Maciejem Zieniem to już kolejny taki projekt, dzięki któremu jeszcze bardziej zacieśniamy swój związek z modą i umacniamy swój wizerunek stylowej marki, której nie może zabraknąć na żadnym wydarzeniu z tej kategorii. Zależało nam na mocnym zakończeniu tego roku, w którym świętowaliśmy 160-te urodziny, co udało nam się osiągnąć – czerwony akcent na jednym z najważniejszych modowych wydarzeń tego sezonu zdecydowanie zapadnie na długo w pamięć.

Jakie wspólne działania zakłada Wasza współpraca?

W ramach współpracy z Maciejem Zieniem objęliśmy partnerstwo nad jego jubileuszowym pokazem w Operze Narodowej, który odbył się 11 grudnia. Kolekcję, utrzymaną w czerni i bieli, przełamał czerwony garnitur, zaprojektowany przez Macieja specjalnie na to wydarzenie. Zaprezentowała go Ola Kowal, znana jako Szindy, z którą niezależnie od tego projektu współpracujemy i bardzo się cieszymy, że to właśnie Ola, dobrze znająca naszą markę i jej klimat, mogła zaangażować się w tę współpracę. Kreacja, inspirowana MARTINI, to połączenie ponadczasowego kroju z odważnym kolorem, który dodaje jej charakteru. Wspólny projekt Zień x MARTINI reprezentuje to, co charakteryzuje obie marki: nowoczesną elegancję.

Co będzie miernikiem sukcesu kooperacji?

Jesteśmy przekonani, że współpraca z Maciejem Zieniem jeszcze bardziej zacieśni związek MARTINI z modą i umocni nasz wizerunek marki premium, stylowej i eleganckiej. Maciej Zień dołączył do portfolio projektantów, z którymi nawiązaliśmy partnerstwa w ostatnich latach. Jesteśmy przekonani, że ta kooperacja pozwoli nam w przyszłości być jeszcze bliżej mody i realizować wiele takich inspirujących współprac.

Zdjęcie główne: materiał prasowy

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData