noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Recman stawia na ekologię i technologię

Digitalizacja i ekologia to dwa główne kierunki rozwoju popularnego polskiego producenta odzieży męskiej

REKLAMA
noSlotData

Recman intensywnie zmierza w stronę rozwoju technologicznego, implementując kolejne nowości mające umożliwić marce wielokanałową komunikację z klientem. Aktualnej strategii towarzyszą również działania pro-ekologiczne. Ku wsparciu zamkniętego obiegu, marka proponuje między innymi wypożyczalnię garniturów. 

Przeczytaj również: Polskie marki na włoskich targach Pitti Uomo

Polska marka Recman ubiera Polaków od ponad 30 lat. Koncept marki narodził się w 1986 roku. Polski producent stawia na nowoczesną elegancję, dbałość o szczegóły i jakość wykonania. W ofercie Recman znajdziemy odzież męską prêt-à-porter oraz odzież szytą na miarę. 

Polski producent rozwija kolejne kanały komunikacji

Recman regularnie stawia na wykorzystywanie nowych technologii, które umożliwią precyzyjną i regularną komunikację z klientem na wielu płaszczyznach. Podążając za aktualnymi trendami w digitalizacji, w salonach stacjonarnych polskiego producenta zostaną umiejscowione tablety. Korzystając z nich, klienci marki będą mogli zapoznać się z aktualną ofertą marki oraz zapisać się do klubu lojalnościowego. Takie rozwiązanie to kolejny istotny krok ku poprawie jakości zakupów. 

– Nowoczesny layout aplikacji dostępnej na tabletach wraz ze wszystkimi funkcjonalnościami zostały stworzone i zaprogramowane w całości przez nasz Dział IT. Zadbali oni o integrację aplikacji z systemem magazynowo-sprzedażowym firmy. Dzięki aplikacji dane w czasie rzeczywistym trafiają do centrali – mówi Roman Tulwin, założyciel i prezes sieci Recman.

Recman postanowił zadbać o pierwsze dobre wrażenie, bowiem witryna to jeden z pierwszych punktów styku klienta z marką. W tym celu polski producent postawił na wprowadzenie digitalowych wizualizacji. Na witrynach salonów stacjonarnych Recman zainstalowano ekrany w rozdzielczości 4K, które w połączeniu ze stelażem zapewniają efektowną wizualną prezentację. Nośniki mają przyciągnąć uwagę klienta prezentacją najnowszej kampanii marki.

– Ekrany na witrynach są połączone z systemem zdalnego zarządzania wyświetlaną treścią, który pozwolą nam na szybką reakcją centrali na zmieniające się potrzeby wizerunkowe. Dzięki nim klienci będą mogli obejrzeć efekty najnowszych sesji zdjęciowych oraz filmy promocyjne, a my ograniczymy ilość materiałów drukowanych zgodnie z naszą strategią Say Yes to Eco – mówi Anna Olbryś, Creative Director Recman.

Przeczytaj również: Zoom na but

Kolejne kroki w stronę ekologii

Ograniczenie produkcji drukowanych materiałów to niejedyna ekologiczna inicjatywa, którą może pochwalić się Recman. W ramach strategii Say Yes to Eco w 2022 roku marka wspólną akcję z Nadleśnictwem Suwałki. Jej efektem było posadzenie 2500 drzew. Przedstawiciele marki wielokrotnie podkreślali, że ekologia stała się ich nadrzędnym celem na 2023 rok. 

W ramach wsparcia obiegu zamkniętego w branży odzieżowej, Recman zaproponował swoim klientom możliwość wypożyczenia garnituru. Takie rozwiązanie doskonale sprawdzi się w przypadku osób, które nie posiadają ich na własność, a elegancki strój zakładają tylko na wyjątkowe okazje. Wybór takiej usługi pozwala zaoszczędzić miejsce w garderobie i jest praktycznym oraz ekologicznym rozwiązaniem, które służy wielu osobom i gwarantuje, że pojedyncze modele zyskują drugie życie – podkreślił w rozmowie z Fashion Biznes, Roman Tulwin, prezes zarządu Recman. 

Zdjęcie główne: materiały prasowe Recman

Przeczytaj więcej: Prezes zarządu marki Recman o CSR. „Odpowiedzialność społeczna jest dla nas integralną częścią strategii biznesowej”

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi

Recman

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES