noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Gigantyczny biustonosz promuje nową linię bielizny Alexander Wang.

Jedź ostrożnie i uważaj na gigantyczny biustonosz! Nowa kampania Alexandra Wanga może zaskoczyć nie tylko kierowców

REKLAMA
noSlotData

Chcesz wypromować swój nowy produkt? Powiększ go do rozmiarów XXL, wtedy nie umknie niczyjej uwadze. Niecodzienna promocja nowego dropu bielizny Alexander Wang już stała się viralem w sieci. 

Spokojnie, ten biustonosz nie zagraża żadnemu kierowcy. Nowa kampania najnowszej kolekcji bielizny Alexandra Wanga to tylko wytwór wirtualnej rzeczywistości.

Za tą oryginalną formą promocji stoi studio kreatywne Vertex CGI, ekspert motion design, specjalizujące się w komunikacji wizualnej, social media oraz komercyjnych projektach wideo. Studio jest autorem wielu viralowych projektów dla Barbie, Aliexpress, Dior czy Lamborgini. Studio z Dubaju ma na koncie ponad 200 realizacji video stworzonych w 2022 roku. Organiczna liczba wyświetleń ich kreatywnych projektów sięgnęła już ponad miliard. Najpopularniejsza realizacja wykonana dla locals.org przedstawia wirtualną grę w padla. Wideo, które zobaczyło dotychczas ponad 170 milionów użytkowników Instagrama, może poszczycić się mianem jednego z najczęściej oglądanych w sieci.

Najnowsza realizacja Vertex CGI promuje najnowsze projekty Alexandra Wanga, które obejmują linię bielizny dla niej i dla niego. Projekty w sportowym klimacie zostały stworzone głównie z siateczki (typu mesh) i uzupełnione o logowane wykończenia. W nowej linii bodywear, Wang postawił na wygodę, proponując miękkie biustonosze, wygodne topy i longsleevy, które uzupełnił prostymi modelami dresów.

Przeczytaj również: Majstersztyk marketingu filmu Barbie. Life in plastic znowu będzie fantastic?

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES