noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
SMF project

SMF PROJECT – pierwsza modowa agencja kreatywna w Polsce typu “one stop shop”

REKLAMA
noSlotData

SMF PROJECT to kreatywna agencja projektowa zapewniająca kompleksową obsługę marek modowych od pomysłu, projektów przez produkcję, strategię marketingową, reklamę i rozwój kanałów sprzedaży. Jak działa?

Na rynku dostępni są oczywiście niezależni projektanci mody, szwalnie czy agencje reklamowe, ale tylko SMF PROJECT łączy know-how tych wszystkich elementów w jedną całość i kompleksowo buduje i rozwija marki. Team to eksperci w takich dziedzinach jak: projektowanie odzieży, konstrukcja, realizacja produkcji odzieży, grafika, E-commcerce, Marketing i PR. Dzięki temu klient (właściciel marki) ma przez cały czas kontrolę nad jakością, planowaniem oraz kosztami swojego projektu.

SMF PROJECT koordynuje i realizuje całość działań. Nie oznacza to oczywiście, że narzuca wszystkich wykonawców klientowi, bo często też współpracuje w podwykonawcami wskazanymi i preferowanymi przez klienta.

Jak działa SMF PROJECT?

Zazwyczaj wygląda to tak, że klient, który zgłasza się do agencji, planuje wystartować z własną marką odzieżową. SMF zapewnia mu pełną obsługę. Na wstępie wspólnie analizują założenia biznesowe i koncepcję marki lub kategorii, w której chce stworzyć markę. Następnie SFM wykonuje analizę danego segmentu rynku i potencjalnej konkurencji, przygotowuje moodboardy oraz projekty kolekcji, a równolegle pracuje nad strategią marki, biznes planem, grupą docelową, polityką cenową oraz identyfikacją wizualną marki.

Kolejny etap to już przygotowanie szablonów, dobór odpowiednich tkanin, odszywanie sampli kolekcji. SMF planuje też ilości oraz lokalizację produkcji kolekcji (działa zarówno w Polsce jak i zagranicą). Równolegle agencja dobiera i wdraża odpowiedni sklep internetowy, projektuje i produkuje opakowania, zapewnia wsparcie w rejestracji znaku towarowego, kwestiach prawnych, jak i przy tworzeniu regulaminów.

Jako, że wcześniej “przygotowaliśmy” strategię marketingową: znamy budżety, grupę docelową, marże i plany sprzedażowe to zajmujemy się również kompleksowo realizacją tych wszystkich działań, a są to m.in.: prowadzenie profili social media, kampanie reklamowe, influencer marketing, performance marketing, rozwój sieci dystrybucji produktu. Dbając o to co tu i teraz, czyli rozwój marki i sprzedaży, team projektowy przygotowuje już kolejną kolekcję danej marki. przyznaje tem SMF PROJECT. Tak naprawdę możemy powiedzieć, że nasi klienci outsourcują nam wszystkie działania projektowo – produkcyjne oraz marketingowe i sprzedażowe. Pracując z nami dostają w praktyce know-how Dyrektora Kreatywnego i Głównego Projektanta, Menadżera Produkcji, Dyrektora Marketing i Ecommerce, a także zespoły osób, które zajmują się egzekucją wszystkich działań.

SFM zdaje sobie sprawę, że od samego pomysłu na własną firmę odzieżową do realizacji, często jest to długa droga, na której pojawia się wiele zakrętów i znaków zapytania. W związku z tym, SMF prowadzi również indywidualne szkolenia oraz konsultacje właśnie w zakresie tworzenia marki i marketingu.

Sandra Wildner – założycielka

Założycielka kreatywnej agencji projektowej cały czas podkreśla, że nie działa sama: Każde oddane do użytku ubranie to efekt pracy zespołowej. Pełen inicjatywy team tworzą: projektanci, krawcowe, konstruktorzy oraz eksperci od marketingu. Tworząc poszczególne elementy ubioru pracujemy na wysokogatunkowych tkaninach. […] Do wszystkich projektów podchodzimy indywidualnie.  Priorytetem w naszej w pracy z Klientami jest ukierunkowanie na nowoczesność. Tworząc stroje stawiamy na uwydatnienie mocnych stron kobiecej sylwetki oraz podkreślenie męskości – przyznaje Sandra Wildner.

Zdjęcia: Materiały prasowe

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES