REKLAMA

Pierwsza w historii współpraca artystyczna Pandory! Popularna marka biżuteryjna zachwyca dodatkami w stylu Keitha Haringa

REKLAMA

Twórczość Keitha Haringa inspiruje ludzi na całym świecie od wielu lat. To artysta, którego obrazy stały się powszechnie rozpoznawalnym językiem wizualnym. Teraz jego wizję postanowiła przypomnieć Pandora w wyjątkowej współpracy. Jakie elementy znalazły się w tej unikatowej kolekcji?

Pierwsza współpraca artystyczna Pandory

Pop-art Keitha Haringa wyłonił się z nowojorskiej subkultury graffiti lat 80-tych, a jego popularność wzrosła dzięki spontanicznym rysunkom w tamtejszym metrze. Fascynował się nie tyle nocnym życiem Nowego Jorku, ile miastem samym w sobie, które uczynił płótnem dla swojej sztuki. Tworzył rysunki przedstawiające konturowe sylwetki, które intrygowały przechodniów i krytyków. Mawiał: “Sztuka powinna być czymś, co wyzwala duszę, pobudza wyobraźnię i zachęca ludzi do pójścia dalej”.

Na bazie jego dzieł marka Pandora już 29 września wypuści fantastyczną kolekcję, która zbliża świat sztuki i biżuterii bardziej, niż kiedykolwiek wcześniej. Linia Keith Hairing x Pandora zawiera współczesną interpretację wizji artysty z wyborem biżuterii inspirowanej jego ikonicznymi pracami oraz pionierskimi zasadami, dotyczącymi inkluzywności i różnorodności.

Elementy kolekcji Keith Hairing x Pandora

Od początku kariery Keith chciał, by jego twórczość była publiczna, ogólnodostępna, inkluzywna i skłaniająca do refleksji. Teraz Pandora zachwyciła kolekcją zawierającą w sobie zaraźliwą energię ducha czasu, który ukształtował najbardziej ikoniczne dzieła Haringa. Najnowsza kampania marki jest żywa, swobodna i odważna. Podkreśla ducha artysty, a także jego trwały wpływ na naszą kulturę. Dzięki tym propozycjom każdy może posiadać własny ułamek historii sztuki.

Poszczególne elementy kolekcji łączą wzory i charakterystyczne motywy artysty, umożliwiając wyrażanie siebie. Składa się na nią 12 modeli – sześć charmsów, dwie bransoletki, dwa pierścionki, naszyjnik i kolczyk – wszystkie inspirowane symbolicznymi dziełami wizjonera, takimi jak Barking Dog czy Radiant Angel. 

– Podczas tworzenia kolekcji odbyliśmy swego rodzaju podróż w czasie, łącząc się bezpośrednio z filozofią artysty, który wykorzystuje swoją sztukę i wizję do łączenia się z ludźmi. Stworzone przez niego wizualne formy komunikacji międzykulturowej są tak ponadczasowe, że docierają do nas do dnia dzisiejszego. W ślad za Keithem Haringiem używamy biżuterii jako płótna lub “ściany” do dzielenia się językiem, którym wszyscy możemy mówić. Tak wyobrażamy sobie wspólny dialog z tym wielkim artystą

– opowiadali dyrektorzy kreatywni Pandory A. Filippo Ficarelli i Francesco Terzo.

Zobacz także: Rosyjskie diamenty ponownie w sprzedaży. Jak przedsiębiorcy obchodzą sankcje?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES