Take a breath” – namawia marka Sprandi w swojej najnowszej kampanii i zaprasza do relaksu w dedykowanej strefie, która powstała przy Newonce bar.
W samym sercu towarzyskiej mapy Warszawy, tuż przy barze Newonce, stanęła dedykowana strefa marki Sprandi. Designerska przestrzeń stworzona na wzór kortu tenisowego, nawiązuje do najnowszej kampanii pod hasłem „Take a breath”.
Podążając za przesłaniem kampanii, marka Sprandi zaprasza do swojej strefy, by wziąć głęboki oddech i spędzić relaksujący czas w gronie najbliższych. Odwiedzających powitają Amber Valletta, Finn Wolfhard i Kyle MacLachlan, którzy w kampanii „Take a breath” spotkali się na korcie przy okazji wspólnej aktywności fizycznej. Dzięki zdjęciom i video wyświetlanym w strefie, odwiedzający mogą poczuć się niczym na tenisowym meczu w towarzystwie ulubionych gwiazd. Wizyta w strefie to również idealna okazja, by zapoznać się z ofertą marki na sezon jesień-zima 2022.
>>> Przeczytaj również: Gwiazdy światowego formatu w kampanii Sprandi “Take a breath”
Specjalnie dla marki Sprandi swoje najlepsze sety zagrali znani DJ-e: Kotojelen, Tycjana i Zuza ok, Wojtek B24 i Zielak jr, Warfi + invent. Na finał akcji dla wszystkich gości strefy zagra Gverilla.
Strefę regularnie odwiedzają popularni influencerzy. Do tej pory gościli tam: Malwina Wędzikowska, Ola Korytowska, Natalia Uliasz, Yanek Marek, Lucas Partryka, Nikol Gapon, Mattia Rosinski, Kasia Sawczuk, Daniel Walasek, Marta Dyks oraz Radek Pestka.
W strefie marki Sprandi przy Newonce bar przygotowano szereg atrakcji dla członków Klubu CCC. Klubowicze o statusie Silver i Gold, który pojawili się w strefie jako pierwsi, otrzymali od marki wyjątkowy upominek. Członkowie Klubu, odwiedzający strefę podczas weekendu, mogli również zgarnąć darmowego drinka Sprandi.
To ostatni moment, na relaks i głęboki oddech w towarzystwie marki Sprandi – strefę przy Newonce bar można odwiedzić do 18 sierpnia 2022.
>>> Przeczytaj również: CCC Game Tour: CCC zaprasza do świata gier ze Smolastym, Kingą Sawczuk, a także gamerem Junajted