Najnowsza digitalowa kampania eobuwie.pl przenosi nas na słoneczną Majorkę i przywołuje wspomnienia wakacyjnych podróży. Bohaterami pierwszej odsłony letniej sesji są kobiece klapki marek: Karl Lagerfeld, Guess i Eva Longoria.
„Szukając idealnej scenerii do zdjęć, od razu pomyśleliśmy o Majorce. Ta hiszpańska wyspa łączy w sobie dziewiczą naturę z kamienną architekturą. Chcieliśmy oddać atmosferę długich letnich dni, spędzonych na zewnątrz. Zależało nam na tym, aby ta kampania była kobieca i przywoływała w nas poczucie beztroski, jaką niosą ze sobą wakacje. Opowiada ona historię grupy przyjaciółek, które spędzają wspólnie czas, a buty są elementem, który buduje ich letnie stylizacje. Letnie klapki “towarzyszą” naszym bohaterkom na każdym kroku, zobaczymy je nad basenem, gdzie pięknie kontrastują z turkusowym odcieniem wody i w trakcie letnich spacerów po wąskich uliczkach wyspy. Chcieliśmy pokazać, że wakacyjne buty bez względu na to, czy są na płaskiej podeszwie czy na obcasie, to mogą być niezwykle kobiece” – mówi Paulina Więcek, Head of Graphic & Video Design, eobuwie.pl.
>>> Przeczytaj również: Wygoda, styl i funkcjonalność. Streetwear bohaterem nowej kampanii eobuwie.pl
W wakacyjnej kampanii eobuwie.pl zostały zaprezentowane kobiece klapki, które są tzw. „must have” na sezon wiosna – lato 2022. Oferta tej kategorii obuwia jest bardzo szeroka, mamy w niej buty, które sprawdzą się idealnie zarówno w trakcie letnich spacerów, jak i na wieczorne wyjście. W portfolio eobuwie.pl znajdziemy zarówno mniej zobowiązujące klapki na podeszwie z rafii, jaki i te na obcasie, które są jednym z wiodących trendów tego sezonu. Namiłośniczki lat 90’tych czekają klapki na drewnianej podeszwie, nawiązujące do kultowych wtedy chodaków. Lato nieodłącznie wiąże się z soczystymi kolorami, w takich odcieniach znajdziemy buty prezentowane w kampanii eobuwie.pl, które na zdjęciach pięknie współgrają z kolorystyką wyspy.
Koncepcję kreatywną całego projektu przygotowała agencja Prospero Production. Za realizację video odpowiedzialny jest duet: Kacper & Dominik, a za sesję zdjęciową Gosia Turczyńska. W projekcie zostały zaprezentowane marki: Karl Lagerfeld, Guess i Eva Longoria.
>>> Przeczytaj również: Kultowe modele retro sneakersów w kampanii eobuwie.pl