Bohoboco to polska marka odzieżowa założona 11 lat temu przez Michała Gilberta Lacha i Kamila Owczarka. Po latach obecności na rynku, pasma sukcesów i dynamicznego rozwoju Bohoboco, niestety się zamyka. Tę wiadomość marka przekazała w wyjątkowym wideo, w którym dyrektor kreatywny żegna się z klientami, współpracownikami i całą branżą fashion.
Jeszcze niedawno pisaliśmy TUTAJ o zamknięciu butiku marki w Galerii Mokotów. I jak się okazuje, to był dopiero początek końca. Bohoboco opublikowało w sobotę na swoim oficjalnym fanpage’u na Facebooku film, w którym założyciel i dyrektor kreatywny marki, Michał Gilbert Lach ogłasza, że po 11 latach funkcjonowania decyduje się na zamknięcie autorskiej marki. Oficjalnym powodem zniknięcia z rynku jest ogólnoświatowa pandemia Covid-19, z którą nie poradził sobie polski Bohoboco. Warto jednak dodać, że firma od dawna miała kłopoty finansowe a relacja Michała i Kamila skutkowała odejściem z firmy tego drugiego.
Podsumowanie działalności Bohoboco w kilkuminutowym filmie
W niemal 10-minutowym wideo możemy zobaczyć podsumowanie ponad dekady funkcjonowania marki. Michał Gilbert Lach jako narrator przypomina najważniejsze wydarzenia z historii Bohoboco takie jak, chociażby pierwszy pokaz mody na łódzkim Fashion Week czy premiera lini autorskich perfum. Dyrektor kreatywny dziękuje również wszystkim tym, którzy pomogli mu stworzyć i rozwijać Bohoboco oraz żegna się ze wszystkimi fanami firmy.