Perfumeria Sephora zlokalizowana w warszawskiej Westfield Arkadia w minioną sobotę na nowo powitała swoich klientów. Unikalny BarberShop marki Acqua di Parma, gabinet dedykowany usługom pielęgnacyjnym, automat do samodzielnego odbierania zamówień z perfumerii internetowej – to tylko niektóre z licznych nowości przygotowanych przez Sephora.
W odmienionych wnętrzach flagowej perfumerii Sephora, na odwiedzających obok dedykowanych stref tematycznych, czeka asortyment kilkunastu tysięcy produktów światowych, a także polskich marek, w tym takich, które dostępne są wyłącznie w tej lokalizacji w Polsce.
Flagowa perfumeria pełna wyjątkowych usług i dedykowanych stref
Strefy, które koniecznie warto odwiedzić w nowej Sephora Westfield Arkadia i skorzystać z ich usług:
- Skin Care Room, czyli zamknięta strefa dedykowana indywidualnym i spersonalizowanym konsultacjom pielęgnacyjnym.
- BarberShop marki Acqua di Parma oferujący serwis barberski dla panów.
- We flagowej perfumerii pojawił się także pierwszy w Sephora w Polsce automat do samodzielnego odbierana zamówień Click & Collect.
- Chillout Zone, czyli miejsce, w którym można wygodnie poczekać na konsultację popijając kawę lub wodę.
- Make up Hub – stanowiska dedykowane spotkaniom z makijażystami i testowaniu produktów.
- Skincare Hub – strefa i stanowiska do indywidualnych spotkań z ekspertami pielęgnacji.
- Gift Hub – bezpłatne grawerowanie i pakowanie prezentów, a także ekskluzywny serwis personalizacji skórzanych etui na zapachy Atelier Cologne.
Unikalny asortyment
Asortyment Sephora Arkadia oferuje najbogatszy wybór marek dostępnych w retailowych salonach Sephora. To kilkanaście tysięcy produktów do makijażu, pielęgnacji, zapachów oraz akcesoriów.
- Strefa zapachów niszowych, a niej m.in. Maison Margiela, Les Absolus d’Orient GUERLAIN, kolekcja premium DE GIVENCHY, Parco Palladiano BOTTEGA VENETA, TOM FORD Private Blend, AERIN, Art Meets Art, CLEAN oraz innowacyjna kolekcja zapachów Paccolection PACO RABANNE.
- Światowe marki makijażowe i pielęgnacyjne, w tym m.in. debiutująca w Polsce wegańska marka TARTE.
- Beauty To Go – czyli zlokalizowana tuż przed kasami strefa, w której znaleźć można unikalne formaty i zestawy kilkuset marek, korzystne pod kątem zarówno rozmiaru, jak i ceny.
Niespodzianki i oferty specjalne z okazji otwarcia Sephora w Westfield Arkadia czekają na odwiedzających aż do 12 września. Każdego dnia pojawiać się będą inne oferty.
Mieliście już okazję odwiedzić tę Sephorę? Dajcie znać w komentarzach co sądzicie o nowym koncepcie.