noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Maffashion i Lana Nguyen prezentują kolejną odsłonę marki Eppram

REKLAMA
noSlotData

Sukienki w kolorach ziemi, pogłębiona linia basic oraz niezastąpione marynarki w nowych nieoczywistych kombinacjach i odcieniach. Najnowsza minikolekcja Eppram łączy w sobie kolory natury z ponadczasowością wybranego elementu stylizacji, którym według projektantek jest marynarka. Nowością jest wprowadzenie projektu sukienek, który opiera się na prostych formach oraz oszczędnych detalach.

W nowej kolekcji znajdziemy ponadczasowe sylwetki i klasyki zinterpretowane na nowo. Marynarki, które pamiętamy z debiutanckiej kolekcji zostały lekko zmodyfikowane w konstrukcji, a kolory czerni i szarości zostały zastąpione kolorami rafy koralowej.
Nowe projekty proponują również nieoczywiste połączenia, takie jak klasyczne spodnie garniturowe z topem bazującym na pasku od marynarki. Całkowitą nowością są projekty sukienek. Długie, proste opierające się na nieoczywistych formach, przyciągające uwagę swoją precyzyjną konstrukcją.

fot. Tatiana i Karol

Choć debiutancka kampania marki owiana była tajemnicą, okazała się olbrzymim sukcesem ze względu na wszechstronny koncept oraz wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientek. Tym razem w promującej kolekcję kampanii wystąpiły modelki o trzech zupełnie innych typach urody.

Projekty Eppram są przeznaczone dla wszystkich kobiet, o różnych sylwetkach, kolorach skóry i niezależnie od tego w jakim są wieku. Decydując się na modelki promujące kolekcję Oxidane chciałyśmy podkreślić, że projekty Eppram cechuje wszechstronność. Wyjątkowość każdej z nas nie opiera się na wpasowaniu piękna w jeden rozmiar – podkreślają założycielki marki Julia Kuczyńska, znana jako Maffashion oraz Lana Nguyen.

Scenerią dla nowej kolekcji było jezioro Zegrzyńskie. Inspiracją zaś stała się tęsknota za latem i podróżami. W kolekcji widać niesamowitą dbałość o detale i ponadprzeciętną koncepcję. Nowa odsłona Eppram prezentuje ograniczoną paletę barw oraz projekty, które kreują kobietę jako superbohaterkę – silną i nowoczesną osadzoną w spójnej i charakterystycznej estetyce.

Kolekcja jest już dostępna w sklepie online marki oraz butiku He Concept Store w hotelu Raffles Europejski.

>>> Przeczytaj również: „Julia Kuczyńska. Z Maffashion zrobił się dziś całkiem fajny biznes”

fot. Tatiana i Karol
fot. Tatiana i Karol
fot. Tatiana i Karol
fot. Tatiana i Karol
fot. Tatiana i Karol
fot. Tatiana i Karol
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES