Reserved znowu udowadnia, że polskie marki mają prawo konkurować z zagranicznymi. Nowy lookbook zaskakuje nie tylko świetnymi stylizacjami ale również estetyką i aspektem muzycznym.
Pustynia, zachmurzone niebo, minimalistyczno-etniczne stylizacje i klimatyczne techno. Oto najnowsza kampania kolekcji letniej Reserved w pigułce. Ostatnio polska marka zaskoczyła nas ciekawie zrealizowaną reklamą linii Redesign (pisaliśmy o niej TUTAJ) i postanawia nie zwalniać tempa. Znów zachwycają kadry filmowe Barta Pogody, tym razem urozmaicone muzyką Steeza, czyli 1/2 duetu PRO8L3M. Kampania składa się z 2 artystycznie dopracowanych reklam filmowych, (prezentujących zarówno damską, jak i męską kolekcję) oraz sesji zrealizowanej przez Zuzę Krajewską. Za stylizacją stoi doceniona przez amerykańskiego Vogue’a Ewelina Gralak.
Kolekcja damska obfituje w modele wpisujące się w styl retro, romantyczny i boho. Kolory, na które postawili projektanci należą do dosyć szerokiego spektrum barw: zaczynając od błękitu, poprzez kolory ziemi aż na malinowej czerwieni kończąc. Mężczyzna według Reserved to odważny, nieco awangardowy nomad. Nosi charakterystyczne printy takie jak tie-dye, łączy garniturowe spodnie ze sportową bluzą i kapeluszem bucket oraz nie boi się mocnych akcentów kolorystycznych.
Zdjęcia zapierają dech w piersiach, mówiąc zarówno o kadrach Pogody, jak i fotografiach Krajewskiej. Zestawienia kolorystyczne w stylizacjach idealnie współgrają z krajobrazem pleneru. Tajemniczości i romantyzmu dodaje zachmurzone niebo rozciągające się nad pustynią. Całość kojarzy się trochę z egzotycznymi wakacjami, a trochę z festiwalem Burning Man. Dobra passa polskiej firmy trwa. Gratulujemy i czekamy na więcej!
Tekst: Sylwia Nowińska
>>> Przeczytaj również: Małgosia Bela w nowej kampanii Reserved. Zobacz film!