REKLAMA

Jak The Weeknd flirtuje z modą. Najlepsze kolaboracje artysty

REKLAMA

The Weeknd, a właściwie Abel Makkonen Tesfaye, staje się coraz bardziej wpływową gwiazdą w świecie mody. W ciągu ostatnich dwóch lat artysta współpracował z Alexandrem Wangiem, stał się ambasadorem Pumy oraz H&M-u.

The Weeknd – wokalista, DJ i kompozytor zadebiutował w 2010 roku piosenkami What You Need i Loft Music, które udostępnił anonimowo w serwisie Youtube, a już w 2011 roku wydał album House of Balloons, ujawniając tym samym swoją tożsamość.

Jak widać artysta nie ograniczył się tylko do muzyki. Dwa lata temu Kanadyjczyk zaangażował się w projekt z Wangiem. W 2015 roku panowie stworzyli dwie kolekcje: jedna powstała we wrześniu, następna w listopadzie.

Na tym jednak nie koniec. 24 stycznia pojawił się spot reklamowy Run the street Pumy, w którym The Weeknd jest ambasadorem marki. W kolekcji znajdziemy między innymi buty IGNITE evoKNIT. Model ten jest wyposażony w odblaskowy element, który zapewni dobrą widoczność w warunkach słabego oświetlenia. Buty są już dostępne w sprzedaży.

Podążając śladami Davida Beckhama, The Weeknd podzielił się z fanami informacją o kolejnej współpracy z największą siecią fast-fashion, jaką jest H&M. Będzie to kolekcja męska, która zadebiutuje na rynku 2 marca. Bomberkę z charakterystycznym już dla artysty logo XO można było zobaczyć na Instagramie gwiazdy.

https://www.instagram.com/p/BMQo3JJBuKo/

Na jak długo The Weeknd zagości w świecie mody jako projektant? Ewidentnie jest to świetna reklama dla tych marek. Takie gwiazdy jak ten piosenkarz zawsze wpływają pozytywnie na sprzedaż odzieży, która sygnowana jest sławnymi nazwiskami.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES