REKLAMA

#CareerMonday— „Szukamy osób, z którymi czujemy flow” Femistories

REKLAMA

Femi pleasure jest czymś więcej niż tylko firmą, to stale powiększająca się rodzina. Siostry Anita i Kamila Nawarkiewicz, założycielki marki od kilku lat magnetyzują do siebie tysiące entuzjastów sportu i sprzedają im nie ubrania a przede wszystkim styl życia. To wyjątkowe podejście przekłada się również na zespól jaki utworzyły dziewczyny ponieważ wspólnie tworzą jedną, spójną całość. Jak Ania i Kamila dobierają sobie współpracowników?

Ula Wiszowata: W jaki sposób przebiega rekrutacja w waszej firmie?

Femipleasure: Zwykle dajemy ogłoszenia na portale internetowe np. pracuj.pl. ale ostatnio najczęściej szukamy osób po prostu w mediach społecznościowych. Ważne jest, żeby między nami i osobą rekrutowaną była chemia. Fajne jest u nas to, że jak osoby zaczynają pracować, to bardzo angażują się w swoje zadania i zostają z nami na dłużej. Dwie osoby odeszły z naszej firmy, ponieważ po prostu się nie dogadywaliśmy. Inne osoby, które zrezygnowały z pracy, decydowały się na wyjazdy za granicę, ale dalej mamy z nimi kontakt. Zdarzają się też osoby, które do nas wracają. Czasami też specjalnie stworzymy stanowiska dla osób, z którymi bardzo chcemy pracować. Mamy w zespole dziewczynę, która skończyła dziennikarstwo, a w tej chwili zajmuje się produkcją. Okazało się, że bardzo spodobały się jej nowe obowiązki. Jest z nami naprawdę wiele osób, które nie pracują w swoim zawodzie.

femi-pleasure-nawarkiewiczJakie zazwyczaj padają pytania na rozmowie rekrutacyjnej?

Bardzo rzadko nasze rozmowy przebiegają w taki rutynowy sposób. Było tak z grafikiem, ale to dlatego, że w jego pracy bardzo ważne było portfolio. Szukamy osób, z którymi czujemy flow, to jest dla nas najważniejsze.

Czy CV jest dla was ważne?

Z CV jest tak, że zwykle wszystkie są bardzo podobne do siebie. Zwykle wybieramy pierwsze dziesięć i umawiamy się na spotkanie. Na pewno CV jest ważne, ponieważ jest to pierwsze wrażenie, jakie daje po sobie wywrzeć dana osoba. Nie przepadamy za tym, kiedy ktoś zamieszcza w swoich zainteresowaniach języki obce, sport i podróże. To jest bardzo sztampowe. Istotne jest doświadczenie, czyli np. staże odbywane w czasie studiów. Moim zdaniem, jest to nawet ważniejsze niż wykształcenie.

Jak istotne są media społecznościowe w poszukiwaniu pracy?

Bardzo istotne. Na Facebooku istnieje wiele grup, na których można znaleźć wiele ciekawych ogłoszeń o pracę, (m.in. nasza ”Praca w branży modowej”). W tej chwili media społecznościowe są bardziej przydatne w poszukiwaniu potencjalnych pracowników, niż portale internetowe.

Rozmawiała Urszula Wiszowata

Czytaj również: #CareerMonday 10 najważniejszych wytycznych, jak szukać pracy w branży

OFERTY PRACY znajdziesz na: FashionBiznes.pl/PRACA

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES